ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi, zapytania ofertowe - archiwalne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE zwracam się z zaproszeniem do złożenia swojej oferty w zapytaniu ofertowym o cenę wykonania robót budowlanych, polegających na remoncie dachu na budynku szkoły podstawowej w Brodach ( I etap - tylko wyższa część dachu ...

Informacja ogłoszona dnia 2007-07-22 21:50:51 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

RG/J/3410/Z-05/07
Lwówek dn. 18.07.2007r.
 
 
……………………………………….
……………………………………….
……………………………………….
……………………………………….
 
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE

W nawiązaniu do art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163; Dz. U. z 2007r. Nr 82, poz. 560), zgodnie z zapisem art. 35 ust. ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 256, poz. 2104 ) oraz zasad zdrowej konkurencji,
zwracam się z zaproszeniem do złożenia swojej oferty w zapytaniu ofertowym o cenę wykonania robót budowlanych, polegających na remoncie dachu na budynku szkoły podstawowej w Brodach ( I etap - tylko wyższa część dachu od strony Lwówka).
Roboty wykonywane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 poz 2016 ze zm.)
 
1. Zamawiający :
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, tel. 0-61 4414024, fax. 0-61 4414212, , adres strony internetowej www.lwowek.com.pl, adres poczty elektronicznej e-mail : ">'); // --> urzą , zapytanie ofertowe wraz z załącznikami udostępniono na stronie internetowej : www.bip.lwowek.com.pl
 2. Przedmiot zamówienia :
„Remont dachu na budynku szkoły podstawowej w Brodach” ( I etap - tylko wyższa część dachu od strony Lwówka, nad częścią mieszkalną).
Wraz z dostawą wszystkich niezbędnych materiałów, polegający na wymianie pokrycia dachu z dachówki karpiówki na dachówkę ceramiczną zakładkową w kolorze naturalnej czerwieni - angobowaną w czynnym obiekcie, w którym oprócz szkoły znajdują się mieszkania służbowe (szkoła czynna od 01.09.2007r.).
Zakres remontu dachu określa przedmiar robót (zał.nr 1), w skład którego wchodzą między innymi niżej wymienione roboty:
 
rozbiórkowe;
1) Rozbiórka pokrycia dachu z dachówki karpiówki,
2) Rozebranie ołacenia dachu /odstęp łat do 24cm/,
3) Rozebranie obróbek blacharskich rynien dachowych nie nadających się do użytku
4) Rozebranie obróbek blacharskich rur spustowych j.w.
Po wykonaniu demontaży i rozbiórki starego pokrycia, powierzchnia dachu winna być zabezpieczana
na czas robót folią budowlaną (przed deszczami).

remontowe;
1) Wymiana krokwi zwykłych i kleszczowych
2) Pokrycie dachów – ekran z zabezpieczenia z folii
3) Ołacenie połaci dachowych łatami 38x50mm w rozstawie co 16-24cm
4) Pokrycie dachów dachówką zakładkową – ceramiczną angobowaną w kol. naturalnej czerwieni
5) Pokrycie dachów – montaż gąsiorów
6) Montaż taśmy pod gąsior
7) Montaż okapów z blachy
8) Pokrycie dachów – montaż wiatrownic z blachy
9) Montaż boazerii z listew na pióro wpust lub obce
10) Przemurowanie kominów z cegły klinkier
11) Wymiana opierzeń komina
12) Wykonanie opierzeń kominów taśmą
13) Wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu stromym z dachówki
14) Demontaż przewodów uziemiających z linki
15) Montaż zwodów poziomych
16) Wymiana desek czołowych dachu
17) Montaż rynien z PCV Ø 115 na klej – rynny
18) Montaż rynien z PCV Ø 115 na klej – leje spustowe
19) Montaż rynien z PCV Ø 115 na klej – denka rynnowe
20) Rury spustowe okrągłe z PCV Ø 125
21) Montaż kolanek okrągłych z PCV Ø 115
22) Montaż okienka naświetlającego - wyłazowego dla kominiarza
23) Montaż ławy kominiarskiej przy kominie (stopni) – rozwiązanie systemowe pokrycia dachu
24) Wykonanie badań w zakresie skuteczności instalacji odgromowej
 
oraz prace towarzyszące i roboty tymczasowe;
1) montaż rusztowań i elementów zabezpieczających,
2) zabezpieczenie elementów budynku przed uszkodzeniem podczas robót,
3) roboty dotyczące wykonania prac porządkowych,
4) wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek na wysypisko.

Oraz wszystkie inne niezauważone i nieujęte w zakresie zamówienia i książce przedmiarów, a niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia roboty, do powyższego zadania została sporządzona Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ST) dołączona do zapytania (zał. nr 2).
Z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej do tego zadania, wszystkie uzgodnienia dotyczące szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych.

Kod CPV wspólny słownik zamówień :
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne,
45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych,
45261211-6 Pokrycie dachu dachówką
45262520-6 Prace dotyczące robót murarskich (przemurowania kominów),
45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne w zakresie instalacji odgromowej,
45261320-3 Prace dotyczące obróbek blacharskich oraz kładzenia rynien i rur spustowych,
45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu.
3. Termin realizacji :
pożądany termin realizacji zadania do dnia 31.10.2007r. (jeżeli termin wykonania zamówienia podany przez Wykonawcę będzie znacząco odbiegał od terminu pożądanego, Zamawiający może odstąpić od udzielenia zamówienia}.
4. Istotne warunki zamówienia :
1) przedstawią dokument rejestracji potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - kserokopia dokumentu, podpisana za zgodność z oryginałem na dzień złożenia ofert),
2) przedstawią uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem – dla kierownika robót ze strony Wykonawcy i aktualną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
3) Zamawiający nie wyraża zgody na zatrudnianie przez Wykonawcę, podwykonawców,
4) Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem oferty,
5) zapytanie ofertowe zostaje wysłane do zaproszonych do złożenia swojej oferty Wykonawców oraz upublicznione na tablicy ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, oraz na stronach internetowych Gminy Lwówek – www.bip.lwowek.com.pl , na podstawie pobranych z internetu dokumentów, po spełnieniu istotnych warunków zamówienia, wszyscy zainteresowani mogą złożyć swoją ofertę,
6) Zamawiający informuje, że do powyższego postępowania nie mają zastosowania procedury protestów i odwołań,
7) rozstrzygnięcie zapytania zostanie ogłoszone na stronach internetowych Gminy Lwówek – www.bip.lwowek.com.pl,
8) Wykonawcy przygotowują swoje oferty wypełniając Formularz Ofertowy Wykonawcy – zał. nr 3,
9) Wykonawcy wypełniają projekt umowy, uzupełniając, podpisując go akceptują ten projekt dołączając do swojej oferty – zał. nr 4,
10) Zamawiający nie udziela zaliczek na konto wykonanej pracy i dostarczenia materiału,
11) Wykonawcy przystępujący do postępowania są zobowiązani do obligatoryjnegozapoznania się z obiektem na którym będą wykonywane roboty oraz samodzielnego dokonania obmiaru robót do wykonania z ewentualną analizą i weryfikacją przygotowanej księgi przedmiarów,
12) Wykonawca przy wyliczeniu ceny ryczałtowej brutto za kompletnie wykonany przedmiot zamówienia musi uwzględnić wszystkie koszty i składniki mogące mieć wpływ i składające się na cenę przedmiotu zamówienia.
5. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 3, w załączeniu kosztorys ofertowy, uwaga; ponieważ obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert.
2) Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę – załącznik nr 4,
3) Wykazanie w ciągu ostatnich pięciu lat, chociaż trzech zamówień o zbliżonym charakterze do przedmiotowego – (wykaz sporządzony przez Wykonawcę z podaniem wartości zamówień, dat wykonania, nazwy i adresu oraz tel. zamawiającego dla, którego Wykonawca wykonał zamówienie, z dołączonym potwierdzeniem należytego wykonania zamówienia - referencje) – załącznik nr 5,
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona do reprezentacji - dokument pełnomocnictwa,
6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - kopie uprawnień budowlanych w określonej specjalności w branży konstrukcji budowlanych i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób odpowiedzialnych za realizację robót (kierownik budowy),
7) Oświadczenie o zapoznaniem się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie i uzyskaniu wszystkich niezbędnych informacji mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty Uwaga : jakiekolwiek samowolne zmiany treści załączników do zapytania skutkują wykluczeniem
Wykonawcy i odrzuceniem oferty.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
6. Sposób oceny ofert i wyboru wykonawcy :
po sprawdzeniu zgodności złożonych dokumentów z istotnymi warunkami zamówienia określonymi w tym zapytaniu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, ofertę z najniższą ceną ryczałtową brutto za kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia – z załącznika nr 3, OFERTA CENOWA WYKONAWCY.
7. Sposób przygotowania oferty :
ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej :
Nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, oraz Zapytanie ofertowe nr RG/J/3410/Z-05/07 – „Remont dachu na budynku szkoły podstawowej w Brodach ( I etap - tylko wyższa część dachu od strony Lwówka)”.
8. Miejsce i termin złożenia oferty :
ofertę należy złożyć w sekretariacie urzędu, pokój nr 3 - sekretariat, lub dostarczyć do dnia 08 sierpień 2007r. do godz. 900 na adres Urzędu Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek.
 

Załączniki :
- przedmiar robót - zał. nr 1,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ST) - zał. nr 2,
- Formularz Ofertowy Wykonawcy - zał. nr 3,
- projekt umowy – zał. nr 4.
- Wykaz w ciągu ostatnich pięciu lat, chociaż trzech zamówień o zbliżonym charakterze do przedmiotowego – zał. nr 5.
 


………......................................

Załączniki

  • Załącznik nr 1 (DOC, 31.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | Przedmiar robót do wykonania dla zadania – remont dachu na budynku szkoły podstawowej w Brodach ( I etap - tylko wyższa część dachu od strony Lwówka).
  • Załącznik nr 2 (DOC, 233 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH
  • Załącznik nr 3 (DOC, 36 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY
  • Załącznik nr 4 (DOC, 57 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | UMOWA - projekt
  • Załącznik nr 5 (DOC, 32 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - dekarskich o podobnym charakterze

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto i Gmina Lwówek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zbigniew Jaworowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zbigniew Jaworowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-22 21:13:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-22 21:50:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-07-14 08:58:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4777 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony