ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi, zapytania ofertowe - archiwalne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Przedmiot zamówienia: „Przebudowa nawierzchni ulic : Kościelnej, 3 – Maja i Parkowej w Lwówku.”

Informacja ogłoszona dnia 2006-04-20 08:26:41 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

RG/J/3410/UKMP-05/06
Lwówek, 2005-04-14

 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 
Przedmiot zamówienia: „Przebudowa nawierzchni ulic : Kościelnej, 3 – Maja i Parkowej w Lwówku.”
Roboty wykonywane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 poz 2016 ze zm.)
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek
www.lwowek.com.pl
Godziny urzędowania : pon. od 8.00 do 16.00, wt.- pt. od 7.30 do 15.30
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony poniżej 60.000euro
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Bezpośrednio w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 14, tel. 0-61 44 14024, fax. 0-61 44 14212, lub za zaliczeniem pocztowym po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu chęci zakupu SIWZ.
Specyfikacja jest udostępniana nieodpłatnie
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia jest :
1. Przebudowa nawierzchni ulicy Kościelnej obejmuje następujący zakres zamówienia :
1)długość przebudowywanej nawierzchni od krawędzi ulicy Ratuszowej do krawędzi ulicy Pniewskiej 98,00mb x szerokość 5,50m = 539,0m2
2)oczyszczenie nawierzchni,
3)skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
4)wykonanie nawierzchni grysowo-żwirowo-asfaltowej warstwy ścieralnej gr. 4cm (70kg/m2) – 539,0m2,
5)regulacja pionowa włazów kanałowych - szt. 2,
6)regulacja pionowa ulicznych kratek ściekowych - szt. 3,
7)regulacja pionowa zaworów wod. lub gaz. – szt. 4,
8)rozebranie krawężników beton. drog. 15x30cm – mb 212,
9)rozebranie chodnika z płyt betonowych 35x35cm na podsypce piaskowej – m2 232
10)wykonanie ławy betonowej pod krawężnik drogowy – mb 212,
11)ułożenie nowego beton. krawężnika drogowego 15x30cm – mb 212,
12)ułożenie nowego chodnika z kostki beton. prostokąt. szarej 20x10x6cm na podsypce – m2 232,0,
13)wykonanie podbudowy betonowej pod wjazdy gr. 12cm – m2 49,0.
2. Przebudowa nawierzchni ulicy 3 Maja obejmuje następujący zakres zamówienia :
1) długość przebudowywanej nawierzchni od krawędzi ulicy Ratuszowej do krawędzi ulicy Pniewskiej 132,00mb x szerokość 6,00m = 792,0m2
2)oczyszczenie nawierzchni,
3)skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
4)wykonanie nawierzchni grysowo-żwirowo-asfaltowej warstwy ścieralnej gr. 4cm (70kg/m2) – 539,0m2,
5)regulacja pionowa włazów kanałowych - szt. 5,
6)regulacja pionowa ulicznych kratek ściekowych - szt. 3,
7)regulacja pionowa zaworów wod. lub gaz. – szt. 3,
8)rozebranie krawężników beton. drog. 15x30cm – mb 260,
9)wykonanie ławy betonowej pod krawężnik drogowy – mb 260,
10)ułożenie nowego beton. krawężnika drogowego 15x30cm – mb 260,
3. Przebudowa nawierzchni ulicy Parkowej obejmuje następujący zakres zamówienia :
1) długość przebudowywanej nawierzchni od krawędzi ulicy Ratuszowej do krawędzi ulicy Al. E. Sczanieckiej 182,00mb x szerokość 6,00m = 1092,0m2 + 50,0m2 na zmianę promienia skrętu drogi – lewa strona wjazdu z ulicy Sczanieckiej w ulicę Parkową (istniejące drzewo usunie zamawiający)
2)oczyszczenie nawierzchni,
3)skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
4)wykonanie nawierzchni grysowo-żwirowo-asfaltowej warstwy ścieralnej gr. 4cm (70kg/m2) – 1142,0m2,
5)regulacja pionowa włazów kanałowych - szt. 4,
6)przestawienie krawężnika beton. drog. 15x30cm – mb 130,0,
7)wykonanie ławy betonowej pod krawężnik drogowy – nowy łuk,
8)wykonanie koryta i podbudowy na poszerzeniu jezdni z kruszywa naturalnego gr. 20cm – m2 35,0
9)wykonanie studzienek ściekowych ulicznych  500 z osadnikiem – szt.2,
10)wykonanie kanału z rur kanalizacyjnych PCV  200.
Szczegółowy zakres robót określa dołączony do SIWZ przedmiar robót nr 440-01-006 z dn. 11.04.2006r.
Kod CPV - 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
5) Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej:
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
6) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
7) Termin wykonania zamówienia:
wymagany termin realizacji zamówienia 30 czerwiec 2006r
8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Każdy z wykonawców oprócz spełnienia warunków ustawowych musi spełniać i akceptować poniższe warunki :
1. Posiada doświadczenie - doświadczenie firmy jako głównego wykonawcy robót w ciągu ostatnich 5 lat w wykonywaniu robót odpowiadających swym zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie).
2. Posiada uprawnienia - uprawnienia budowlane w odpowiednim zakresie dla osoby prowadzącej roboty budowlane i aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (kierownik budowy).
3. Posiada lub zabezpiecza niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia (forma władania).
4. Posiada aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
warunki organizacyjne :
1. Przygotowanie organizacyjne przedsięwzięcia pod kątem najmniejszej uciążliwości dla społeczeństwa z pokryciem ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości przy których prowadzone będą roboty drogowe (za wyrządzone szkody).
2. Pokrycie ewentualnych kosztów napraw uszkodzonych urządzeń, wyrządzonych szkód oraz doprowadzenie do stanu wymaganego przez administratora sieci przeszkód na trasach remontu nawierzchni ulic.
3. Przedstawienie Zamawiającemu dokumentu w formie oświadczenia o przewidywanym zatrudnieniu podwykonawców lub jego braku, z wyszczególnieniem ich danych adresowych.
inne warunki :
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do zaakceptowania :
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia do wysokości środków zapisanych w budżecie Gminy w 2006r. na te zadania.
2. Udzielenia Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty.
3. Udzielenie akceptacji wzoru umowy.
4. Obligatoryjne zapoznanie się z terenem w którym wykonywany będzie przedmiot zamówienia.
5. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegała na formalnym sprawdzeniu, czy w przedstawionych przez oferenta - wykonawcę, znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków.
9) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium
Cena ryczałtowa brutto kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia – przebudowy nawierzchni ulic; Kościelnej, 3 – Maja i Parkowej w Lwówku waga 100% znaczenia
11) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2 64-310 Lwówek
Pokój nr 3 - sekretariat urzędu
do dnia 2006-05-08 do godz. 9:00
12) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2 64-310 Lwówek
Pokój nr 15 – sala narad
dnia 2006-05-08 godz. 9:30
13) termin związania ofertą
okres 30 dni , tj. do dnia 2006-06-06


Gmina Lwówek
Reprezentowana przez Burmistrza
Miasta i Gminy Lwówek

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto i Gmina Lwówek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zbigniew Jaworowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zbigniew Jaworowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-04-20 08:17:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-04-20 08:26:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-04-20 08:26:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2801 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony