ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi, zapytania ofertowe - archiwalne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Przedmiot zamówienia: „Remont nawierzchni ulic Rynek w Lwówku” Roboty wykonywane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia

Informacja ogłoszona dnia 2005-07-13 00:24:52 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
RG/J/3410/RL-03/2/05
Lwówek, 2005-07-11
 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia: „Remont nawierzchni ulic Rynek w Lwówku”
Roboty wykonywane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 poz 2016 ze zm.)
 
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek
www.lwowek.com.pl
Godziny urzędowania : pon. od 8.00 do 16.00, wt.- pt. od 7.30 do 15.30
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony poniżej 60.000euro
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Bezpośrednio w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 14, tel. 0-61 44 14024, fax. 0-61 44 14212, lub za zaliczeniem pocztowym po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu chęci zakupu SIWZ.
Specyfikacja jest udostępniana nieodpłatnie
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia jest : Remont nawierzchni asfaltowej ulic Rynek w Lwówku polegający na :
1. Organizacja ruchu na czas remontu nawierzchni ulic.
2. Frezowaniu istniejącej nawierzchni asfaltowej gr. średnio 3cm na powierzchni 2431,5m2,
3. Wykonanie rynny ściekowej z kostki betonowej POZ-BRUK gr 8cm (szarej – prostokątnej) na podbudowie z ławy betonowej gr. 15cm do odprowadzenia wody deszczowej z ulic – ściek szerokości 20cm i długości 366, w istniejących ciągach ulic (cięcie nawierzchni asfaltowej, rozbiórka istniejącej podbudowy,
4. Wymiana studni ściekowych z istniejących na  1200mm - szt. 2 wraz z włazami typu ciężkiego i wymiana istniejącej studni na  500mm – szt. 2 wraz z włazami typu ciężkiego, głębokość studni 150cm,
5. ułożenie nakładki asfaltowej z betonu asfaltowego, masa żwirowo – grysowa gr. 4cm, po uprzednim wyprofilowaniu masą asfaltową w ilości 60kg/m2 na powierzchni 4500m2,
Kod CPV - 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic

Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
wymagany termin realizacji zamówienia 31 sierpień 2005r
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Każdy z wykonawców oprócz spełnienia warunków ustawowych musi przedstawić dokumenty :
1.Doświadczenie firmy (wykaz) jako głównego wykonawcy robót w ciągu ostatnich 5 lat w wykonywaniu robót odpowiadających swym zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie).
2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, forma władania.
3. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
warunki organizacyjne :
1. Przygotowanie organizacyjne przedsięwzięcia pod kątem najmniejszej uciążliwości dla społeczeństwa z pokryciem ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości przy których prowadzone będą roboty remontowe nawierzchni ulic.
2. Pokrycie ewentualnych kosztów napraw uszkodzonych urządzeń, wyrządzonych szkód oraz doprowadzenie do stanu wymaganego przez administratora sieci przeszkód na trasie remontu nawierzchni ulic.
inne warunki :
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do zaakceptowania :
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia do wysokości środków zapisanych w budżecie Gminy w 2005r. na to zadanie.
2. do wyboru realizacji etapu modernizacji kanału burzowego do wysokości środków zapisanych w budżecie Gminy w 2005r. na to zadanie.
3. Udzielenia Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty.
4. Udzielenie akceptacji wzoru umowy
5. Obligatoryjne zapoznanie się z terenem w którym wykonywany będzie przedmiot zamówienia.
6. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegała na formalnym sprawdzeniu, czy w przedstawionych przez oferenta - wykonawcę, znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków.
8) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium
Cena ryczałtowa brutto kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia – waga 100% znaczenia
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2
64-310 Lwówek
Pokój nr 5 - sekretariat urzędu
do dnia 2005-07-26 do godz. 9:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2
64-310 Lwówek
Pokój nr 15 – sala narad
dnia 2005-07-26 godz. 9:30
12) termin związania ofertą
okres 30 dni , tj. do dnia 2005-08-24
 
 

Gmina Lwówek
Reprezentowana przez Burmistrza
Miasta i Gminy Lwówek

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto i Gmina Lwówek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zbigniew Jaworowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-07-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zbigniew Jaworowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-07-13 00:12:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-07-13 00:24:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-07-13 00:24:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2450 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony