ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi, zapytania ofertowe - archiwalne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Przedmiot zamówienia: Remont nawierzchni ulic Rynek w Lwówku Roboty wykonywane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o art. 29 i art. 30 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.

Informacja ogłoszona dnia 2005-06-02 10:44:28 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Lwówek, 2005-05-30
RG/J/3410/RL-03/05  
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
Przedmiot zamówienia: Remont nawierzchni ulic Rynek w Lwówku Roboty wykonywane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o art. 29 i art. 30 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 poz. 2016 ze zm.)
 
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza MiG Lwówek z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku
Ratuszowa 2
64-310 Lwówek
Godziny urzędowania : pon. - 8.00- 16.00, wt. - pt. 7.30 - 15.30
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Bezpośrednio w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 14, tel. 0-61 44 14024, fax. 0-61 44 14212, lub za zaliczeniem pocztowym po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu chęci zakupu SIWZ
Specyfikacja jest udostępniana nieodpłatnie
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: ..............................
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Remont nawierzchni ulic Rynek w Lwówku
Roboty wykonywane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o art. 29 i art. 30 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 poz. 2016 ze zm.)
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
Remont nawierzchni polegający na :
1. Frezowaniu istniejącej nawierzchni asfaltowej gr. średnio 3cm.
2. Wykonanie rynny ściekowej z kostki POZ- BRUK gr. 8cm na podbudowie z ławy betonowej gr. 15cm z odprowadzeniem wody deszczowej z powierzchni ulic
3. Ułożenie nakładki asfaltowej z betonu asfaltowego, masa żwirowo - grysowa gr. 5cm
4. Wymiana włazów kanałowych (deszczówka) szt 4 z istniejących na fi 80cm + wymiana studni na fi 120cm.
5. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Ilość i rodzaj :
1. Frezowanie nawierzchni 3cm - ok. 2431,5 m2,
2. Wykonanie rynny ściekowej na podbudowie ławy betonowej gr.15cm, z prostokątnej kostki POZ- BRUK,
3. Ułożenie nakładki asfaltowej z betonu asfaltowego, masa żwirowo - grysowa gr. 5cm - ok. 4500 m2
4. Wymiana włazów kanałowy (deszczówka) - 4szt
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
 
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
[o] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
[ ] Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
wymagany termin wykonania 29 lipiec 2005r
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
stawiane wykonawcy
1. Doświadczenie firmy jako głównego wykonawcy robót w ciągu ostatnich 5 lat w wykonywaniu robót odpowiadających swym zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie).
2. Uprawnienia budowlane w odpowiednim zakresie dla osoby prowadzącej roboty budowlane i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (kierownik budowy)
3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, forma władania.
4. Aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
5. Wymagane średnio roczne zatrudnienie pracowników stałych - produkcyjnych w przedsiębiorstwie co najmniej 10 osób w ciągu ostatnich trzech lat , potwierdzone przez ZUS
organizacyjne
1. Przygotowanie organizacyjne przedsięwzięcia pod kątem najmniejszej uciążliwości dla społeczeństwa z pokryciem ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za wyrządzone szkody właścicieli nieruchomości przy których prowadzone będą roboty drogowe.
2. Pokrycie ewentualnych kosztów napraw uszkodzonych urządzeń, wyrządzonych szkód oraz doprowadzenie do stanu wymaganego przez administratora sieci przeszkód na trasie remontu nawierzchni ulic Rynek.
3. Przedstawienie Zamawiającemu dokumentu w formie oświadczenia o przewidywanym zatrudnieniu podwykonawców, z wyszczególnieniem ich danych adresowych
inne
 Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do zaakceptowania w formie pisemnego oświadczenia :
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia do wysokości środków zapisanych w budżecie Gminy na 2005r. na to zadanie.
2. Udzielenia Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty.
3. Udzielenia akceptacji wzoru umowy
4. Obligatoryjne zapoznanie się z terenem w którym wykonywany będzie przedmiot zamówienia .
5. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia
Uwaga :
Obligatoryjne uczestnictwo w spotkaniu zorganizowanym przez Zamawiającego celem dokładnego i jednakowego dla wszystkich oferentów określenia przedmiotu zamówienia wyznacza się na dzień 10.06.2005r. na godz. 10.00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pok. nr 15.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne będzie polegała na formalnym sprawdzeniu czy w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków
 
8) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 ---------------------------------------------------------------------------
| Nazwa kryterium                                                                         | Waga |
 ---------------------------------------------------------------------------
|Cena ryczałtowa brutto wykonania kompletnego zadania                  | 100% |
---------------------------------------------------------------------------
10) miejsce i termin składania ofert:
 w siedzibie zamawiającego,
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza MiG Lwówek z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku
Ratuszowa 2
64-310 Lwówek
Pokój nr 5 - sekretariat
 
[ ] w innym miejscu
Nazwa
 Ulica
Kod
Miejscowość
Pokój nr
 
do dnia 2005-06-20 do godz. 9:30
11) termin związania ofertą
okres 30 dni , tj. do dnia 2005-07-20
 12) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego, dnia 20.06.2005r., godz. 10.00
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza MiG Lwówek z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku
Ratuszowa 2
64-310 Lwówek
Pokój nr 15 – sala narad,
 
 
 ____________________________________
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza MiG Lwówek z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto i Gmina Lwówek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zbigniew Jaworowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2005-06-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zbigniew Jaworowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2005-06-02 10:22:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2005-06-02 10:44:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2005-06-02 10:44:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2432 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony