Oferty pracy rozstrzygnięte
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
BURMISTRZ MIASTA I GMINY LWÓWEK OGŁASZA NABÓR na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Lwówek: Podinspektor ds. księgowości budżetowej. (pełen etat)
Informacja ogłoszona dnia 2023-03-24 11:14:56 przez Maciej Piechowiak
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o wynikach naboru
Podinspektor ds księgowości budżetowej
w Urzędzie Miasta i Gminy Lwówek
(nazwa stanowiska pracy)
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, została wybrana:
Pani Klaudia Wajman zamieszkała Lwówek
(imię i nazwisko) (miejsce zamieszkania)
Uzasadnienie wyboru:
po analizie nadesłanej aplikacji i przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej stwierdzono, że Pani Klaudia Wajman spełnia wymagania, zarówno niezbędne, jak i dodatkowe, określone w ogłoszeniu o naborze. Rozmowa kwalifikacyjna potwierdziła również, że kandydatka posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe i właściwe predyspozycje osobowe do wykonywania zadań zawartych w zakresie czynności stanowiska Podinspektor ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miasta i Gminy Lwówek.
Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek
/-/ Piotr Długosz
_____________________________________________________________________________________________________
Lista kandydatów
Spełniających wymagania niezbędne i dodatkowe
na wolne stanowisko pracy:
Podinspektor ds. księgowości budżetowej.
(nazwa stanowiska pracy)
Informujemy, że w wyniku wstępnej weryfikacji na w/w stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wszystkie wymagania niezbędne i dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze:
Lp.
|
Imię i nazwisko
|
Miejsce zamieszkania
|
1.
|
Klaudia Wajman
|
Lwówek
|
Sekretarz gminy
/-/ Maciej Piechowiak
Lwówek, dnia 6 kwietnia 2023 r.
___________________________________________________________________
Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Lwówek:
Podinspektor ds. księgowości budżetowej.
(pełen etat)
1. Wymagania niezbędne:
1) Kandydat jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 530);
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;
4) posiada wykształcenie co najmniej średnie, lub średnie branżowe;
5) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wymagane złożenie oświadczenia o niekaralności);
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
7) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
Kandydat posiada:
1) wykształcenie wyższe, II stopnia - w kierunkach związanych z administracją, zarządzaniem lub ekonomią;
2) znajomość obsługi komputera, w szczególności programów z pakietu OFFICE (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny), znajomość programów: „LEX Samorząd Terytorialny Wolters Kluwer”, obsługa programów Radix: WIP+ i STW+ służących do prowadzenia księgowości budżetowej gminy;
3) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, o dochodach jst, ordynacji podatkowej, ustawy o samorządzie gminnym oraz znajomość najważniejszych aktów wykonawczych do ww. ustaw;
4) znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem księgowości syntetycznej i analitycznej dla Organu Gminy oraz prowadzeniem sprawozdawczości dla Organu Gminy;
5) staż pracy: minimum 2 lata zatrudnienia na stanowisku urzędniczym lub pomocniczym, zajmującym się prowadzeniem księgowości budżetowej.
3. Preferencje:
Kandydat jest samodzielny, operatywny, rzetelny, komunikatywny, stanowczy, dokładny, konsekwentny w działaniu. Potrafi współpracować w zespole. Dba o przestrzeganie obowiązujących terminów. Posiada znajomość przepisów i zagadnień związanych z prowadzeniem księgowości i sprawozdawczości budżetowej. Posiada umiejętność archiwizowania posiadanej dokumentacji. Radzi sobie w sytuacjach stresowych.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
do obowiązków pracownika na w/w stanowisku będzie należało w szczególności: księgowanie wpłat i przypisów wpływających do budżetu gminnego, windykacja należności i opłat lokalnych, przygotowywanie wydruków do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych, ewidencjonowanie środków trwałych, prowadzenie tabel amortyzacji poszczególnych środków trwałych, sporządzanie sprawozdań finansowych i sprawozdań GUS SG-01 w zakresie gospodarki środkami trwałymi.
5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca wykonywana będzie w Lwówku, w budynku przy ul. Ratuszowej 2, w biurze usytuowanym na I piętrze. Pracownik zatrudniony będzie w wymiarze pełnego etatu, w przeciętnym pięciodniowym tygodniu pracy. W pracy wykorzystywane będą urządzenia i narzędzia teleinformatyczne, w szczególności programy komputerowe Radix: WIP+ i STW+ służących do prowadzenia księgowości budżetowej gminy oraz „LEX Samorząd Terytorialny Wolters Kluwer”, a także programy z pakietu Microsoft Office. Przewidywane wynagrodzenie około 4500 zł brutto/miesiąc.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w lutym 2022 r. wynosi co najmniej 6 %.
7. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- życiorys (CV),
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
- świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia,
- list motywacyjny,
- oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie urzędu, za pośrednictwem skrzynki ePUAP urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. księgowości budżetowej”, w terminie do dnia 3 kwietnia 2023 r., do godz. 15.00.
Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych nadesłanych drogą elektroniczną.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.bip.lwowek.com.pl) oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Burmistrz Miasta i Gminy
/-/ Piotr Długosz
Załączniki
Pobierz dane XML BURMISTRZ MIASTA I GMINY LWÓWEK OGŁASZA NABÓR na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Lwówek: Podinspektor ds. księgowości budżetowej. (pełen etat) Drukuj informację BURMISTRZ MIASTA I GMINY LWÓWEK OGŁASZA NABÓR na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Lwówek: Podinspektor ds. księgowości budżetowej. (pełen etat)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Lwówek |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-03-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piechowiak Maciej |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-03-24 11:12:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Maciej Piechowiak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-03-24 11:14:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Maciej Piechowiak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-26 10:34:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 430 raz(y) |