Sekretarz
Szczegóły informacji
Maciej Piechowiak
Informacja ogłoszona dnia 2005-03-15 09:29:44 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Sekretarz kieruje Referatem organizacyjnym i spraw obywatelskich oraz podejmuje czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza.
Sekretarz zapewnia warunki do efektywnego funkcjonowania, sprawnego działania i prawidłowego wykonywania zadań Urzędu poprzez:
1) opracowywanie projektów zmian Regulaminu;
2) opracowywanie projektów statutów Gminy, Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych;
3) opracowywanie projektów podziału Urzędu na referaty i stanowiska pracy;
4) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i wspólnie z nimi dla poszczególnych stanowisk pracy;
5) przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
6) nadzór nad organizacją pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem dokumentów w Urzędzie;
7) rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi stanowiskami pracy w szczególności dotyczącymi podziału zadań;
8) nadzorowanie przestrzegania przez pracowników Urzędu dyscypliny pracy oraz przepisów o zabezpieczeniu tajemnicy państwowej i służbowej;
9) koordynowanie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników Urzędu; organizacją praktyk studenckich, stażu, prac interwencyjnych i publicznych w Urzędzie;
10)nadzór nad przestrzeganiem przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego, odpowiadania na skargi, interpelacje, wnioski i zapytania radnych;
11)nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza przez poszczególne Referaty i gminne jednostki organizacyjne, zapewnienie terminowego przygotowania materiałów na sesje Rady i posiedzenia Komisji Rady;
12)koordynowanie wykonywania zadań Rady i Burmistrza wynikających z aktów prawnych;
13)wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych, dokonywanie okresowych ocen kwalifikacyjnych tych pracowników;
14)koordynację i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych;
15)nadzór nad gospodarowaniem mieniem Urzędu i środkami budżetowymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania;
16)organizowanie i koordynowanie spraw związanych z wyborami, spisami i referendum;
17)przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy;
18)potwierdzanie wiarygodności złożonych podpisów;
19)wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza;
20)wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Burmistrza, za wyjątkiem czynności związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz ustalaniem wysokości wynagrodzenia;
21)pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Lwówek |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Pędziwiatr |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2005-03-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Robert Pędziwiatr |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2005-03-15 09:29:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Pędziwiatr |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2005-03-15 09:29:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Pędziwiatr |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-06-08 12:50:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7291 raz(y) |