Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-06-12 08:18:47 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
RG/J/3410/OR-09/08
Lwówek dn. 30.05.2008r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie robót budowlanych w podziale na zadania;
Budowa kompleksu sportowego „Moje Boisko - Orlik 2012”, na działce nr ewid. 611 w Lwówku.
Roboty budowlane wykonywane będą na podstawie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę wydanej przez Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, tel./fax. 0-61 44 14024, www.lwowek.com.pl, , Godziny urzędowania : pon. - 8.00 - 16.00, wt.-pt. - 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami (w tym projekt budowlany) zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.lwowek.com.pl w zakładce przetargi,
lub do otrzymania bezpłatnie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 10 w godzinach urzędowania (projekt budowlany do wglądu – istnieje możliwość wykonania kserokopii w największym formacie A3).
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiot zamówienia określa ;
- projekt budowlany wykonania boisk sportowych w ramach budowy kompleksu „Moje boisko – ORLIK 2012” na działce nr ewid. 611 w Lwówku, projekt budowlany adaptował do warunków lokalnych zespół adaptujący pod kierunkiem projektanta pana Czesława Maciejewskiego,- specyfikacja techniczne – wymagania ogólne zał. do SIWZ,- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – zał. do SIWZ,,- przedmiary robót branżowych do wykonania – zał. do SIWZ,
Wielkość/zakres zamówieniaPrzedmiot zamówienia obejmuje:1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0 x 56,0m)- podbudowa przepuszczalna wraz z drenażem odwadniającym ( 10cm warstwa odsączająca, 10cm warstwa konstrukcyjna z tłucznia kamiennego 31,5/63mm, 5cm warstwa klinująca z kruszywa kamiennego 0-31,5mm, 4cm warstwa miału kamiennego)- obrzeża betonowe 100x30x8 na ławie betonowej (B15) oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska – 185,6mb,- nawierzchnia boiska do piłki nożnej syntetyczna typu „sztuczna trawa ”,
Wymagane minimalne parametry dotyczące trawy syntetycznej:- trawa syntetyczna trzeciej generacji tj. zasypywana piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym,- wysokość włosa min 50mm,- gęstość pęczków 6.900-8.400 / m2- gęstość włosa 138.000 – 205.000 włókien /m2- struktura włókna monofil;- skład chemiczny włókna: polietylen lub polietylen + polimer XT,- całkowity ciężar nawierzchni min 2600gr/ m2- detex min.11.000
Wyposażenie boiska do piłki nożnej- bramki aluminiowe 5,00m x 2,00m tulejowane, w komplecie tuleje oraz haczyki teflonowe do mocowania siatki - 2 sztuki- siatki do bramek - 2 sztuki
2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1m)- podbudowa przepuszczalna wraz z jednostronnym dodatkowym odwodnieniem liniowym (10cm warstwa odsączająca, 10cm warstwa konstrukcyjna z tłucznia kamiennego 31,5/63mm, 5cm warstwa klinująca z kruszywa kamiennego 0-31,5mm),- nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego-syntetyczna, poliuretanowa o grub.1,4cm dwuwarstwowa układana na placu budowy. Jest to nawierzchnia sportowa poliuretanowo-gumowa. Nawierzchnia składa się z warstwy rórnej wykonanej z granulatu EPDM (gr 7mm) oraz warsty dolnej wykonanej z granulatu SBR (gr 7mm) o granulacji 1-4mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym. Dwuwarstwowy system układa się na warstwie elastycznej o grubości ca. 35mnm wykonanej z mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU. Cały system jest zamontowany na podłożu z kruszyw.
Wymagane minimalne parametry dotyczące sportowej nawierzchni poliuretanowej:- Wytrzymałość na rozciąganie [MPa] > 0,6;- wytrzymałość na rozdzieranie [N] > 100;- Ścieralność (mm) ≤0,09;- przyczepność do podkładu (MPa)- mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU > 0,5;- betonowego > 0,6;- współczynnik tarcia kinetycznego powierzchni:-w stanie suchym > 0,35- w stanie morrym > 0,3;- Odporność na uderzenie:- powierzchni odcisku kulki (mm2) – 550±50;- stan powierzchni po badaniu - bez zmian;
Wyposażenie do piłki koszykowej- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki- mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki- konstrukcja do koszykówki jednosłupowa montowana w tulejach - 2 sztuki
Wyposażenie do piłki siatkowej- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) – 1 kpl. Wraz z deklami maskującymi;- siatka do siatkówki – 1 szt,
3. Instalacja odwadniająca- wody opadowe odprowadzić instalacją odwadniającą do sieci kanalizacji deszczowej za pośrednictwem istniejącej studzienki zlokalizowanej przed budynkiem Gimnazjum (w bezpośrednim sąsiedztwie),- boisko do siatkówki oraz koszykówki – odwodnienie liniowe ACO self ze studzienkami drenarskimi fi 315mm oraz 600mm z PCV,- boisko do gry w piłkę nożną - drenaż odwadniający, rury drenarskie fi 113mm z filtrem ochronnym z włókna syntetycznego w obsypce z kruszywa kamiennego frakcji max. 32mm,- rurociąg odpływowy z rur PCV fi 200mm
4. Ogrodzenie terenu- ogrodzenie terenu zarówno boiska piłkarskiego jak i boiska do koszykówki i siatkówki z siatki plecionej, oczko 45x45mm, średnica drutów powlekanych 2.2/3.3, wysokość 4m, przekrój słupów 60x2,0mm (fundament betonowy B15 pod słupki o wym. 0,5x0,5x0,8m), rozstaw słupów 2,5m, wyposażenie – rygiel górny stężający 42mm, drut naciągowy – 8 rzędów co 0,50m, akcesoria – stal nierdzewna i stop aluminium, mocowanie drutów naciągowych za pomocą przelotek, kolor – RAL 6005, wyposażenie – 1 szt. furtka o wym. 1000x2000mm + 2 szt. bramy połączone z furtkami o wym. 3000x2500 (w tym furtka 1000x2500mm)- piłkochwyty za bramkami piłkarskimi wys. 6,0m, słupy piłkochwytu wykonać z profili stalowych, ocynkowanych 80x80mm o gr. ścianki 3mm, o długości 6,0m ponad powierzchnię, wraz z tuleją o dł. 1,0m, zamontowaną w podłożu.- słup zaopatrzyć w uszy do przewlekania stalowych linek przytrzymujących siatkę,- montaż w odległości 4,4m od siebie,- skrajne słupy dodatkowo wyposażyć w górna belkę przytrzymującą, zapewniającą dodatkową stabilność całej konstrukcji piłkochwytu,- siatka zabezpieczająca wykonan z polietylenu o gr. 2mm, oko 10x10cm,- siatka musi posiadać zgrubione obszycie zewnętrzne,- mocowanie siatki za pomocą karabińczyków i linek,- fundamentowane słupki 0,6x0,6x0,8m beton B15,- w szystkie elementy piłkochwytów muszą spełniać warunki do zamontowania na obiektach zewnętrznych,
5. Chodniki – tereny utwardzone- ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe), kostka betonowa poz-bruk gr. min 6cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym 100x30x8cm na ławie betonowej B15.
6. Fundamenty pod modułowe zaplecze socjalne- zgodnie z dokumentacją projektową.
7. Sieci wod-kan- zgodnie z warunkami technicznymi wykonania przyłącza wodociągowego wąż PE fi 40mm dł. ca 33,0mb,- zgodnie z warunkami technicznymi wykonania przyłącza kanalizacyjnego dla ścieków bytowych rurociągiem z rur PCV klasy S fi 160mm dł. ca 22,0mb, przez studzienkę systemową fi min. 315mm z PCV,- przyłącza wykonać zgodnie z planem zagospodarowania terenu działki.7. Roboty elektryczne- wewnętrzna linia zasilająca od rozdzielnicy głównej do projektowanego w oddzielnym opracowaniu złącza kablowo pomiarowego usytuowanego w granicy działki kabel YKYżo 5x25mm2, dł. ca 15,0mb,
Na dnie wykopu podstawowego ułożyć bednarkę stalową ocynkowaną 30x4mm, która połączy uziom obiektu z uziomem sieci,- oświetlenie obiektów sportowych będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9,0m , na każdym maszcie 2 projektory oświetleniowe- linie kablowe oświetlenia boisk kabel YKYżo 5x4mm2 – 240,0mb.8. Zamówienie obejmuje także zakup i montaż modułowego systemu zaplecza boisk sportowych obejmującego swym zakresem 8 modułów sanitarno – szatniowych i 2 moduły administracyjne z pełnym wyposażeniem w instalację wod. – kan. i armaturę, urządzeniami podgrzewającymi wodę, instalacją oświetlenia i gniazd wtykowych, instalacją mechaniczną wentylacji z nagrzewnicami oraz instalacją odgromową, ujęty w dokumentacji projektowej typu Standard+,- wyposażenie modułów szatniowych obejmuje metalowe szafki ubraniowe (typu „L” dwu komorowe – szer. szafy 400mm, wys. 1800mm , opcja na nóżkach stalowych z regulacją, wys. 14cm, zamykane zamkiem cylindrycznym ryglującym drzwi w trzech punktach w żywych kolorach).
9. Niwelacja terenu- zebranie warstwy ziemi urodzajnej (humusu ca 30cm) - Zamawiający wykona we własnym zakresie,Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną – 60 miesięcy
Roboty inne i prace towarzyszące przedmiotowi zamówienia :1. Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza.2. Przygotowanie zaplecza i zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych, montaż elementów zabezpieczających i informacyjnych.3. Przed przystąpieniem do robót należy zawiadomić zainteresowane instytucje i użytkowników, oraz gestorów sieci uzbrojenia znajdującego się w rejonie wykonywania robót, o zamierzonym terminie ich rozpoczęcia, po zakończeniu robót teren uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego.
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.Wspólny słownik zamówień Kod CPV:45.21.22.21-1 roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
wymagany termin realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia do dnia 15 listopada 2008r., od dnia protokólarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Wyjaśnienia do poszczególnych punktów spełnienia warunków udziału w postępowaniu:1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień.Warunek spełnią wykonawcy, którzy :1) prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U.04.173.1807), odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu,2) i posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień – pełnomocnictw dla osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :1) dysponują minimum jedną osobą - kierownikiem budowy (robót) posiadającym uprawnienia budowlane :- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. (o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), który dysponuje aktualnym potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
2) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonali jako generalny wykonawca należycie minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
(budowa obiektów sportowych) w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej3) wykażą się niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami i przedstawią formę władania nimi,4) wykażą że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia,
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :1) posiadają środki finansowe na sfinansowanie zamówienia w kwocie minimum 700.000,00zł, lub posiadają zdolność kredytową w kwocie minimum 700.000,00zł, na potwierdzenie czego przedstawią informację z banku w którym posiadają rachunek o wysokości posiadanych (wolnych) środków, lub przedstawią zapewnienie o zdolności kredytowej na kwotę minimum 700.000,00zł, na dzień złożenia ofert.2) posiadają i przedstawią aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00zł od jednego zdarzenia.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :1) załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i załączą dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu
A. Oświadczenie Wykonawcy1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ.B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.B.3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonali jako generalny wykonawca należycie minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór stanowią Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ, (budowa obiektów sportowych) w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznejC.2) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca, wzór stanowią Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ,C.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wzór stanowią Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ, .C.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Odn. C.4) Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - uprawnienia budowlane dla kierownika/ów budowy :- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,- w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. (o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz aktualne potwierdzenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:D.1) Informacja z banku, w którym Wykonawcy posiadają rachunek o wysokości posiadanych (wolnych) środków nie mniejszych niż 700.000,00zł, wystawiona z terminem ważności na dzień złożenia ofert,
lub zapewnienie o zdolności kredytowej na kwotę minimum 700.000,00zł z banku w którym Wykonawcy posiadają rachunek, wystawionej z terminem ważności na dzień złożenia ofert.D.2) Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00zł od jednego zdarzenia.Odn. D2) Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.
IX. Informacja na temat wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:Bank PKO BP O/Nowy Tomyśl, konto Nr 95 1020 4144 0000 6702 0007 0250.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, w sekretariacie pok. nr 5, lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty.6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium cena – 100% znaczeniaZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium; ceny ryczałtowej brutto kompletnego wykonania zadania, najniższa cena ryczałtowa - waga 100% znaczenia.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego; wzór :Con : Cob x 100pkt. X 100% gdzie,Con - najniższa cena ryczałtowa brutto kompletnego wykonania zadania, ze wszystkich złożonych, ważnych ofert,Cob - cena ryczałtowa brutto kompletnego wykonania zadania z ważnej oferty badanej.Wynik punktowy liczony będzie do drugiego miejsca po przecinku, maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100pkt.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 5 – sekretariat, do dnia 03.07.2008r. do godz. 9:00.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zamawiający otworzy koperty w swojej siedzibie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 15 – sala narad, w dniu 03.07. 2008r. o godz. 9:15
XII. Termin związania ofertą:
1) Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.2) W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.3) Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4) Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, Nr poz. 126461-2008 dnia 11. 06. 2008r, (data ogł. w BZP).
Burmistrz
Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz
Zapytanie do SIWZ - odpowiedź
RG/J/3410/OR-09/08
Lwówek 2008-06-17
Do Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na
„Budowę boisk sportowych w ramach programu „Moje boisko - Orlik 2012”, na działce nr ewid. 611 w Lwówku.
Zamawiający, Gmina Lwówek postępując w oparciu o art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający udziela następującej odpowiedzi na zadane pytania.
Wykonawca:
Dot. Przetargu nieograniczonego na budowę boiska ORLIK
W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w opisie trawy syntetycznej znajdują się dwa niejasne dla pytającego określenia, dlatego prosimy o jednoznaczne stanowisko w następujących kwestiach:
1. Określając gęstość trawy w zawężonych przedziałach jednocześnie wyrażając ją w splotach /1m2 i włóknach /1m2 de facto żądacie Państwo trawy posiadającej w każdym splocie nie mniej niż 18 włókien. Zgodnie ze specyfikacją nie sposób zaoferować trawy o 12, 14 czy 16 włóknach w pęczku spełniającej żądaną gęstość wyrażoną w włóknach/ 1m2.
Czy dopuszczacie Państwo oferowanie trawy monofilowej zawierającej mniej niż 18 włókien w splocie spełniającej jednocześnie wszystkie pozostałe parametry?
2. Określenie struktury włókna jako monofil wiązany jest mało precyzyjne. Trawy w których włókna przed montażem są połączone ze sobą i występują w postaci szerokich ponacinanych włókien traktowane są przez producentów i instalatorów jako fibrylizowane. Charakteryzują się one mniejszą ilością włókien w splocie. Trawy monofilowe wykonane z wiązki składającej się z kilku lub kilkunastu pojedynczych / wąskich nie naciętych, nie połączonych / włókien w każdym splocie.
Czy żądacie Państwo trawy monofilowej nie wymagającej fibrylizowania czy może fibrylizowanej?
Zamawiający odpowiada:
Odnośnie zapytania 1:
Zamawiający określa minimalne parametry trawy syntetycznej trzeciej generacji o strukturze włókna monofil z minimalną gęstością pęczków 6.900szt/1m2, i minimalną gęstością włosa 138.000szt/1m2.
Odnośnie zapytania 2:
Zamawiający określa parametry trawy syntetycznej trzeciej generacji o strukturze włókna monofil
Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz
WAŻNE - wydłużenie terminu złożenia ofert
RG/J/3410/OR-09/08
Lwówek 2008-07-10
Do wszystkich Wykonawców uczestniczących w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zamawiający : Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek Rafała Mroczkiewicza ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, tel./fax. 0-61 44 14 024
Działając w oparciu o art. 180 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych p.n.:
„Budowa kompleksu sportowego „Moje Boisko - Orlik 2012”, na działce nr ewid. 611 w Lwówku.”
Zawiadamia, że wydłuża termin złożenia ofert na przedmiotowe zadanie do dnia 23 lipca 2008. do godz. 9.00.
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
RG/J/3410/OR-09/08
Lwówek, 2007-08-04
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
Zamawiający :
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych w przedmiocie zamówienia na wykonanie robót budowlanych pn.:
Budowa kompleksu sportowego „Moje Boisko - Orlik 2012”, na działce nr ewid. 611 w Lwówku.
wybrał do realizacji zamówienia ofertę najkorzystniejszą tj. ofertę z najniższą ceną, którą złożył Wykonawca :
FIRMA KASZUB
ul. Kolejowa 4, 83-307 Kiełpino (oferta nr 1),
która zaoferowała kompletne wykonania zadania za cenę ryczałtową brutto wynoszącą 1.220.000,00zł
W przedmiotowym postępowaniu swoją ofertę złożył także Wykonawca:
MASTERS Sp. z o.o
Ul. Mickiewicza 21, 70-383 Szczecin (oferta nr 2)
który zaoferował kompletne wykonania zadania za cenę ryczałtową brutto wynoszącą 1.298.265,95zł
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY - powtórzenia czynności badania i oceny ofert
RG/J/3410/OR-09/08
Lwówek, 2008-09-24
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
Zamawiający :
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych w przedmiocie zamówienia na wykonanie robót budowlanych pn.;
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych w przedmiocie zamówienia na wykonanie robót budowlanych pn.;
Budowa kompleksu sportowego „Moje Boisko - Orlik 2012”, na działce nr ewid. 611 w Lwówku,
dokonał powtórzenia czynności badania i oceny ofert stwierdzając, że FIRMA KASZUB ul. Kolejowa 4, 83-307 Kiełpino (oferta nr 1), nie spełnia wymagań treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2) odrzuca ofertę FIRMY KASZUB.
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2) odrzuca ofertę FIRMY KASZUB.
Dokonując powtórzenia czynności wyboru do realizacji zamówienia, Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną, którą złożył Wykonawca :
MASTERS Sp. z o.o
Ul. Mickiewicza 21, 70-383 Szczecin (oferta nr 2)
który zaoferował kompletne wykonania zadania za cenę ryczałtową brutto wynoszącą 1.298.265,95zł
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz