ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2007-03-23 14:35:07 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

RG/J/3410/R-04/07
Lwówek 2007-03-23

 
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro
 
 

Zamawiający:
Gmina Lwówek, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, tel. 0-61 44 14024, fax. 0-61 44 14212 www.lwowek.com.pl, , SIWZ udostępniono na stronie www.bip.lwowek.com.pl Godziny urzędowania : pon. - 8.00 - 16.00, wt.-pt. - 7.30 - 15.30
 
ogłasza przetarg nieograniczony na:
„Remont gruntowych dróg gminnych- równanie mechaniczne oraz zagęszczanie nawierzchni dróg nieutwardzonych na terenie Miasta i Gminy Lwówek.”

 
1. Przedmiot zamówienia :
1A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gminnych, nieutwardzonych (żużlowych i gruntowych) na terenie Miasta i Gminy Lwówek poprzez równanie mechaniczne oraz zagęszczanie nawierzchni drogi, wraz z dojazdem na miejsce wykonywania robót i powrotem do miejsca garażowania.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg.
1. Przewidywana przez Zamawiającego powierzchnia nieutwardzonych nawierzchni gruntowych dróg gminnych podlegających równaniu mechanicznemu równiarką samojezdną w okresie obowiązywania umowy wynosi ca 562.500m2, w tym :
   - gminne drogi wiejskie – ca 212.500m2
   - gminne drogi przejazdowe dla autobusów szkolnych + miasto – ca 350.000m2
2. Przewidywana przez Zamawiającego powierzchnia nieutwardzonych nawierzchni dróg gminnych podlegających zagęszczeniu przez wałowanie, drogowym walcem kołowym w okresie obowiązywania umowy wynosi ca 15% wszystkich dróg gruntowych podlegających równaniu i wynosi – ca 84.375m2
Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie (wahaniom) w wyniku zmniejszenia lub zwiększenia się zapotrzebowania Zamawiającego w granicach do 10 % wszystkich dróg gruntowych podlegających równaniu i wałowaniu powierzchni w okresie obowiązywania umowy.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
   a) Mechaniczne profilowanie drogi gruntowej oraz usuwanie „warkoczy” ziemnych,
   b) Usunięcie z drogi kamieni, cegieł, drutów itp. i ich wywóz,(Zamawiający nie zapewnia miejsca składowania usuniętych z profilowania dróg kamieni, cegieł, drutów itp.)
   c) Zagęszczenie drogowym walcem kołowym wyprofilowanych nawierzchni – w zależności od potrzeb i uzgodnień z Zamawiającym.
1B. Tryb zlecania wykonania i rozliczania wykonanych robót drogowych
1. Każdorazowe zlecenie wykonania równania drogi nastąpi telefonicznie i niezwłocznie zostanie potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego.
2. Zamawiający i Wykonawca przed przystąpieniem do robót drogowych dokonają wizji lokalnej w terenie.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do:
   - podjęcia robót drogowych w ciągu 3 dni roboczych po dokonanej wizji lokalnej w terenie,
   - określenia przybliżonego terminu wykonania robót drogowych.
4. Rozliczenie za wykonanie roboty drogowe będzie dokonywane w oparciu o cenę jednostkową za 1 m² wyrównanej drogi oraz w oparciu o cenę jednostkową za 1 m² zagęszczonej nawierzchni drogi z uwzględnieniem zakresu wymienionego w części A pkt.3 niniejszego załącznika.
5. Z każdego równania drogi zostanie sporządzony protokół odbioru, który będzie zawierał szczegółowy obmiar wykonanych robót drogowych. Protokoły odbioru będą podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
6. Wykonawca będzie wystawiał fakturę częściową VAT w oparciu o protokoły odbioru robót w terminie 7 dni po zakończeniu miesiąca, w którym roboty drogowe zostały wykonane.
1C. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2007 r.
1D. Odpowiedzialność Wykonawcy w trakcie prowadzenia robót drogowych .
1. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem robót drogowych będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia.
2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia robót związanych z naprawą dróg. Jeżeli nastąpią uszkodzenia jakiegokolwiek elementu infrastruktury podziemnej Wykonawca będzie zobowiązany do jego naprawy na własny koszt.
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Termin związania ofertą:
30 dni od upływu terminu do składania ofert.
3. Informacje o druku oferty, oświadczeniu i wymaganych dokumentach na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i dokumentach wynikających z treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
3.1 Oferta – druk jest załącznikiem nr 1 do SIWZ
3.2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście.
3.3 W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki:
- oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt. 7.4 i pkt. 7.5 litera a w SIWZ, dla każdego partnera konsorcjum oddzielnie,
- oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich partnerów,
- wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami,
- jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący(lider) upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i wszystkich partnerów,
- zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.
3.4 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy – załącznik nr 3
3.5 Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę,
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczejw zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót drogowych o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. 1 zamówienia o wartości min. w wys. 25.000 zł brutto, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia , z podaniem jego wartości oraz dat i miejsc wykonania oraz telefonu kontaktowego do zamawiającego – załącznik nr 4.
c) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia – załącznik nr 5.
3.6 Oferenci mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją §. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawców (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605)
3.7 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ i przedstawionych w formie załączników do oferty wg formuły spełnia lub nie spełnia.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bip.lwowek.com.pl i jest załącznikiem do niniejszego ogłoszenia.
 
6. Zamawiający nie przewiduje:
- zawarcia umowy ramowej,
-wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Termin i miejsce składania ofert.
Oferty należy składać do dnia 02-04-2007r. do godz. 9.00
w siedzibie Zamawiającego,
Urząd Miasta i Gminy w Lwówku,
ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek,
sekretariat - pok. nr 3.
8. Otwarcie ofert w postępowaniu.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu : 02-04-2007 r. o godz. 9:30
w siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta i Gminy Lwówek,
ul. Ratuszowa 2 w sali konferencyjnej - I piętro – pok. nr 15.
9. Termin związania złożoną ofert :
Wykonawcy pozostają związani ofertą w niniejszym postępowaniu przez okres 30 dni licząc od dnia następnego po upływie terminu składania ofert.
 



Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz
« powrót do poprzedniej strony