ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi rozstrzygnięte - archiwalne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi udzielenia Gminie Lwówek kredytu długoterminowego na finansowanie inwestycji.

Informacja ogłoszona dnia 2009-10-28 11:50:57 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

RG/J/3410/KR-07/09
Lwówek dn. 26.10.2009r.
 
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi udzielenia Gminie Lwówek kredytu długoterminowego na finansowanie inwestycji.
 
 
Działając na podstawie art. 40 Prawa zamówień publicznych Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, tel./fax. 0-61 44 14024 (prosić o wlączenie).
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.lwowek.com.pl, e-mail: , Godziny urzędowania : pon. - 8.00 - 16.00, wt.-pt. - 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych (Pzp), na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (siwz), wraz z załącznikami zamieszczona zostaje na stronie internetowej: www.bip.lwowek.com.pl w zakładce przetargi, lub do otrzymania bezpłatnie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 10 w godzinach urzędowania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości: 1.000.000,00 zł PLN na okres 8 lat na sfinansowanie inwestycji związanej z wydatkami w zadaniu pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Lwówek, miejscowości Pakosław Brody, ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego.
 
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1. Stawka WIBOR 1M na dzień 30 października 2009r. (źródło; dziennik Rzeczpospolita, notowania przedpołudniowe).
2. Udzielenie kredytu do dnia 20.11.2009r.
3. Okres kredytowania: od 2010r. do 2018r. – kredytobiorca zobowiązuje się na spłatę kredytu wraz z odsetkami w tym okresie z dochodów własnych Gminy.
4. Okres karencji – do 31.03.2010 roku, początek spłaty kapitału – 31.03.2010 rok.
5. Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w 35 równych ratach kwartalnych po 28.000,00PLN, płatnych kwartalnie i jednej – ostatniej raty w kwocie 20.000,00zl. 6. Do wyliczenia ceny przyjąć należy rzeczywistą liczbę dni w miesiącu i roku.
7. Terminy spłat poszczególnych rat - kwartalnie, raz na koniec kwartału poczynając od I kw. 2010r.
8. W załączeniu Formularza Oferty należy przedstawić przewidywaną tabelę odsetek od udzielonego kredytu. Oferta winna określać parametry kredytu oraz zawierać w formie zestawienia koszty ogólne i szczegółowe kredytu.
9. Informacje o szacowanej wysokości odsetek do spłaty za dany kwartał należy każdorazowo przesyłać do kredytobiorcy najpóźniej na 1 tydzień przed terminem spłaty rat.
10. Odsetki naliczane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych od aktualnego stanu zadłużenia, ze spłatą raz na kwartał.
11. Forma zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco.
12. Należy wziąć pod uwagę możliwość wcześniejszej spłaty kredytu przez kredytobiorcę bez naliczania dodatkowych opłat.
13. W załączeniu Formularza Oferty należy przedstawić przewidywaną tabelę symulacji spłat kapitału i odsetek od udzielonego kredytu.
14. Zamawiający udostępni odwrotnie wszystkie niezbędne informacje i dokumenty potrzebne do sporządzenia oferty na miejscu w swojej siedzibie w godzinach urzędowania.

Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.

Wspólny słownik zamówień Kod CPV: 66.13.00.00-0 usługi udzielania kredytu.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
udzielenie kredytu w kwocie 1.000.000,00 zł do dnia 20 listopada 2009r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
Odn. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odn. b,c,d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Pzp.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a–c niniejszego rozdziału siwz. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/niespełna i będzie polegała na formalnym sprawdzeniu czy w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków. W przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzucone będą oceniane według następującego kryterium i wagi: najniższa cena całkowitego kosztu kredytu – waga 100% znaczenia.

Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, który spełni wymagania prawa bankowego oraz zaoferuje najniższe oprocentowanie i prowizję dla udzielanego kredytu wraz z najniższym całkowitym kosztem z tytułu udzielonego kredytu przez cały okres kredytowania oraz wyrazi zgodę na warunki przedstawione w rozdziale IV niniejszej SIWZ.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 5 – sekretariat, do dnia 09 listopada 2009r. do godziny 11.00, pokój nr 5 (sekretariat).
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zamawiający otworzy koperty w swojej siedzibie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, sala narad, w dniu 09 listopada 2008 o godzinie 11.15, pokój nr 9 (sala narad).
XII. Termin związania ofertą:
1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Czy zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
Nie.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, Nr poz. 376590-2009 dnia 28-10-2009r, (data ogł. w BZP).
 

Burmistrz
Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz

<hr> Odpowiedź na pytania dotyczące kredytu dla Gminy Lwówek ze środków EBI:


1. Jaka jest podstawa prawna przedsięwzięcia?
- decyzja nr 514/2007 z dn. 05.10.2007r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych dla Gminy Lwówek: budowa sieci kanalizacji sanitarnej Posadowo, Pakosław,
- decyzja nr 32/2008 z dn. 21.01.2008r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych dla Gminy Lwówek: budowa sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej, ciśnieniowej) wraz z przepompowniami ścieków oraz przykanalikami do granicy działek, zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Lwówek, Pakosław, Brody, Bródki.
2. Jaki jest koszt ogółem przedsięwzięcia:
a) brutto – 4.348.454,73zł
b) VAT – 784.147,57zł
3. Proszę podać źródła finansowania przedsięwzięcia:
a) środki własne – 348.454,73zł
b) kredyt komercyjny – 1.000.000,00zł
c) dotacje UE
d) inne – WFOŚ Poznań – pożyczka – 3.000.000,00zł
4. Czy wypłata kredytu będzie jednorazowa do 20.11.20009 r.?
- TAK
5. Jeśli był już ogłoszony przetarg na realizację przedsięwzięcia to proszę podać;
a) rodzaj przetargu – przetarg nieograniczony
b) datę ogłoszenia – 06.05.2009r.
c) datę rozstrzygnięcia – 18.06.2009r.
d) nazwę i adres generalnego wykonawcy – Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gazu Marian Madej, ul. Krzywa 10, 64-920 Piła
e) datę umowy z generalnym wykonawcą – 26.06.2009r.
f) datę rozpoczęcia i zakończenia inwestycji – termin rozpoczęcia robót 09.07.2009r.,
- wymagany termin wykonania zamówienia - część I – do 5 m-cy od daty podpisania umowy, obejmuje wieś Pakosław i Brody
- wymagany termin wykonania zamówienia - część II – do 12 m-cy od daty podpisania umowy, obejmuje pozostały zakres przedmiotu zamówienia nie ujęty w części I, obejmujący wieś Pakosław i Brody.
6. Proszę o podanie struktury kosztów inwestycji w PLN : KOSZTY
NETTO: 3.564.307,16zł
a) studia, projekty (projekt był wykonany wcześniej – gmina pokryła koszty z własnych dochodów),
b) zakup gruntów/ nieruchomości - NIE
c) roboty budowlane, (robocizna+koszty pośrednie+zysk) – 1.756.737,33zł
d) sprzęt/wyposażenie – 563.234,01zł
e) rezerwy – NIE
f) inne, (materiały +koszty zakupu) – 1.244.335,82zł VAT - 784.147,57zł KOSZTY BRUTTO – 4.348.454,73zł
7. Jeśli mieliście Państwo obowiązek sporządzania analizy oddziaływania na środowiskowo proszę podać datę analizy oraz nazwę podmiotu sporządzającego.
Nie było obowiązku sporządzania raportu oddziaływania na środowisko.
8. Nazwa zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Lwówek, miejscowości Pakosław, Brody.
 
9. Plan 2009: 4.430.000,00zł

 
 
 


<hr> Wyjaśnienia do przetargu II

RG/J/3410/KR-07/2/09
Lwówek dn. 02.11.2009r.

Do wszystkich wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000,00zł PLN na okres 8lat na finansowanie inwestycji związanej z wydatkami w zadaniu pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Lwówek, miejscowości Pakosław Brody, ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Pzp) prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Zamawiający : Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek Rafała Mroczkiewicza, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, tel./fax. 0-61 44 14 024

Zamawiający, Gmina Lwówek postępując w oparciu o art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) udziela wyjaśnień do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia do tego zadania:
 
Pytanie Wykonawcy:
1. Jaka jest podstawa prawna przedsięwzięcia?
Odpowiedź:
- decyzja nr 514/2007 z dn. 05.10.2007r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych dla Gminy Lwówek: budowa sieci kanalizacji sanitarnej Posadowo, Pakosław, - decyzja nr 32/2008 z dn. 21.01.2008r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych dla Gminy Lwówek: budowa sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej, ciśnieniowej) wraz z przepompowniami ścieków oraz przykanalikami do granicy działek, zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Lwówek, Pakosław, Brody, Bródki.
Pytanie Wykonawcy:
2. Jaki jest koszt ogółem przedsięwzięcia:
Odpowiedź:
a) brutto – 4.348.454,73zł
b) VAT – 784.147,57zł
Pytanie Wykonawcy:
3. Proszę podać źródła finansowania przedsięwzięcia:
Odpowiedź:
a) środki własne – 348.454,73zł
b) kredyt komercyjny – 1.000.000,00zł
c) dotacje UE – NIE
d) inne – WFOŚ Poznań – pożyczka – 3.000.000,00zł
Pytanie Wykonawcy:
4. Czy wypłata kredytu będzie jednorazowa do 20.11.20009 r.?
Odpowiedź:
- TAK
Pytanie Wykonawcy:
5. Jeśli był już ogłoszony przetarg na realizację przedsięwzięcia to proszę podać;
Odpowiedź:
a) rodzaj przetargu – przetarg nieograniczony
b) datę ogłoszenia – 06.05.2009r.
c) datę rozstrzygnięcia – 18.06.2009r.
d) nazwę i adres generalnego wykonawcy – Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gazu Marian Madej, ul. Krzywa 10, 64-920 Piła
e) datę umowy z generalnym wykonawcą – 26.06.2009r.
f) datę rozpoczęcia i zakończenia inwestycji – termin rozpoczęcia robót 09.07.2009r.,
- wymagany termin wykonania zamówienia
- część I – do 5 m-cy od daty podpisania umowy, obejmuje wieś Pakosław i Brody - wymagany termin wykonania zamówienia
- część II – do 12 m-cy od daty podpisania umowy, obejmuje pozostały zakres przedmiotu zamówienia nie ujęty w części I, obejmujący wieś Pakosław i Brody.
Pytanie Wykonawcy:
6. Proszę o podanie struktury kosztów inwestycji w PLN :
Odpowiedź:
a) studia, projekty; (projekt był wykonany rok wcześniej – gmina pokryła koszty z własnych dochodów),
b) zakup gruntów/nieruchomości; - NIE
c) roboty budowlane; (robocizna + koszty pośrednie + zysk) – 1.756.737,33zł
d) sprzęt (koszty sprzętu wykonawcy robót); – 563.234,01zł
e) rezerwy; – NIE
f) inne; (materiały + koszty zakupu) – 1.244.335,82zł
Koszty netto; 3.564.307,16zł
VAT; 784.147,57zł
Koszt brutto; 4.348.454,73zł
Pytanie Wykonawcy:
7. Jeśli mieliście Państwo obowiązek sporządzania analizy oddziaływania na środowiskowo proszę podać datę analizy oraz nazwę podmiotu sporządzającego.
Odpowiedź:
Nie było obowiązku sporządzania raportu oddziaływania na środowisko.
Pytanie Wykonawcy:
8. Nazwa zadania:
Odpowiedź: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Lwówek, miejscowości Pakosław, Brody.
Pytanie Wykonawcy:
9. Plan budżetowy na 2009:
Odpowiedź: 4.430.000,00zł PLN
10. Zamawiający informuje:
- rozpoczęcie inwestycji w umowie z wykonawcą określono na dzień 09 lipiec 2009r.,
- zakończenie wykonania zamówienia;
- części I - do 5 m-cy od daty podpisania umowy,
- części II - do 12 m-cy od daty podpisania umowy.
 
Szczegółowe zakresy poszczególnych części można sprawdzić w siwz (specyfikacji istotnych warunków zamówienia) w zakończonym postępowaniu na wybór wykonawcy sygnatura sprawy RG/J/3410/BKS-04/09 - maj 2009r. na stronach bip-u gminy Lwówek, www.bip.lwowek.com.pl w zakładce przetargi.

 
Burmistrz
Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz

 
 
 
 



Ogłoszenie o wyborze

RG/J/3410/KR-07/09
Lwówek dn. 10.11.2009r.
 
O G Ł O S Z E N I E
 
 
Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych dla zadania pn.:
udzielenie Gminie Lwówek kredytu długoterminowego w wysokości: 1.000.000,00 zł PLN na okres 8 lat na sfinansowanie inwestycji związanej z wydatkami w zadaniu pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Lwówek, miejscowości Pakosław Brody, ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego, dokonał wyboru wykonawcy, którym jest bank:
 
 
PKO BP S.A.
Centrum Korporacyjne
Ul. Tysiąclecia 1
64-300 Nowy Tomyśl
 

Bank PKO BP S.A. Centrum Korporacyjne z Nowego Tomyśla zaoferował udzielenie kredytu Gminie Lwówek za całkowity koszt wynoszący 262.102,12 złotych. W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta.
 

Burmistrz
Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz
 
 
 
 


Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto i Gmina Lwówek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Pędziwiatr
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-10-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Pędziwiatr
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-28 11:43:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-10-28 11:50:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-10-28 11:50:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2523 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony