Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików coockies na Twoim komputerze.
x
czarnobiały0+1+2
 Instrukcja  O biuletynie  Mapa biuletynu
Jesteś w dziale: Strona główna / Organy Gminy / Burmistrz
 Drukuj informację

Data wprowadzenia: 2005-03-15 09:02:56

Piotr Długosz

 

Do zakresu zadań Burmistrza należy:
1)   reprezentowanie Urzędu na zewnątrz;
2)   kierowanie bieżącymi sprawami Gminy;
3)   reprezentowanie gminy podczas uroczystości państwowych i lokalnych;
4)   podejmowanie czynności w Urzędzie z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności;
5)   dokonywanie okresowych ocen kwalifikacyjnych bezpośrednio mu podległych urzędników samorządowych;
6)   wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu, kierowników jednostek organizacyjnych i zakładów budżetowych Gminy;
7)   zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu, gminne jednostki organizacyjne i zakłady budżetowe oraz jednostki pomocnicze Gminy;
8)  koordynowanie działalności i organizowanie współpracy komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych jednostek organizacyjnych i zakładów budżetowych oraz jednostek pomocniczych Gminy;
9)   udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych; wnioski organów jednostek pomocniczych oraz skargi i wnioski obywateli;
10) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
11) upoważnianie Zastępcy Burmistrza, Sekretarza lub pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
12) składanie oświadczeń woli w imieniu gminy w zakresie zarządu mieniem;
13) nadzorowanie realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej;
14) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady.
 
 Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Lwówek
Osoba, która wytworzyla informację: Robert Pędziwiatr Data wytworzenia informacji: 2005-03-15 09:02:56
Osoba, która odpowiada za treść: Robert Pędziwiatr Data udostępnienia informacji: 2005-03-15 09:03:02
Wprowadził informację do BIP: Robert Pędziwiatr artykuł był wyświetlony: 11223
Osoba, która zmieniła informację: Robert Pędziwiatr    
Zobacz zmiany w rejestrze zmian »