ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-06-09 12:12:27 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

RG/J/3410/PD-05/09
Lwówek dn. 05.06.2009r.
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontowych robót drogowych w podziale na zadania; zadanie
I : Przebudowa ulicy Gimnazjalnej w mieście Lwówek, zadanie
II : Przebudowa odcinka drogi gminnej Brody – Bródki,
 
Działając na podstawie art. 40 Prawa zamówień publicznych Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, tel./fax. 0-61 44 14024, www.lwowek.com.pl, , Godziny urzędowania : pon. - 8.00 - 16.00, wt.-pt. - 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych (Pzp), na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 i Nr 170 poz. 1217 oraz Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058).
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.lwowek.com.pl w zakładce przetargi, lub do otrzymania w UMiG w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 10 w godzinach urzędowania cena 30zł.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
A. Opis przedmiotu zamówienia :
Wykonanie remontowych robót drogowych w podziale na zadania;
Zadanie I : Przebudowa ulicy Gimnazjalnej w mieście Lwówek,
zadanie II : Przebudowa odcinka drogi gminnej Brody – Bródki,

Roboty w poszczególnych zadaniach będą wykonywane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 Nr 156, poz 1118 ze zm).
 
A. Opis przedmiotu zamówienia :
Zadanie I :
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej – ulica Gimnazjalna, od istniejącej nawierzchni asfaltowej do skrzyżowania z ulicą Wiśniową w mieście Lwówek (droga o ruchu lokalnym z przewagą transportu rolniczego – kategoria ruchu KR 2).
Zakres zamówienia obejmuje kompletną przebudowę nawierzchni drogi – z gruntowej na asfaltową na długości 230mb i szer. 4,50m, a w tym między innymi :
1. organizację ruchu na czas budowy,
2. obsługę geodezyjną i roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – tyczenie trasy drogi,
3. oznakowanie terenu budowy i zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych,
4. roboty dotyczące wykonania prac porządkowych po robotach,
5. mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni na powierzchni 1118,0m2 , średnia głębokość 25cm z wywozem gruntu na odl. do 5km – wywóz nadmiaru urobku z koryta,
6. wykonanie z mechanicznym zagęszczeniem warstwy odsączającej – grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm na powierzchni 1035,0m2,
7. ułożenie oporników betonowych wtopionych 8x30 na ławie betonowej z oporem, po obu stronach przebudowywanej ulicy, na odcinku 2x 230mb=460mb, beton kl. B-15,
8. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gruzobetonu, gr. warstwy po zagęszczeniu 15cm – warstwa dolna,
9. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 4/31,5mm, gr. 5cm po zagęszczeniu, warstwa górna,
10. skropienie podbudowy betonowej emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2,
11. wykonanie nawierzchni z masy betonu asfaltowego std. II – warstwa ścieralna asfaltowa, gr. po zagęszczeniu 4cm (100kg/m2) na powierzchni ok. 1035m2,
12. plantowanie z uzupełnieniem poboczy – grunt z koryta – średnia grubość 10cm
13. ewentualna regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, kratek ściekowych, zaworów wodociągowych,
14. oraz wszystkie inne niezauważone i nieujęte w zakresie zamówienia i książce przedmiarów, a niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia roboty.

Zakres robót określa dołączona do siwz książka przedmiarów oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (stwior) do tego zadania.
Sporządzenie oferty wymaga obligatoryjnego zapoznania się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie i analizy z ewentualną weryfikacją przygotowanej księgi przedmiarów.
 
Z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej do tego zadania, wszystkie uzgodnienia dotyczące szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w tym zadaniu lub rezygnacji z części zadania do wysokości środków zabezpieczonych na te zadania w budżecie gminy na rok 2009r.
 
Zadanie II :
Przebudowa odcinka drogi gminnej Brody – Bródki, poniżej skrzyżowania drogi gminnej z drogą powiatową (prowadzącą na Duszniki) w kierunku wsi Bródki (droga lokalna z przewagą transportu rolniczego – kategoria ruchu KR 2).
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie poszerzenia krawędzi drogi na długości 665mb na szerokości 1,00m, a w tym między innymi :
1. organizację ruchu na czas budowy,
2. obsługę geodezyjną i roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – tyczenie trasy drogi,
3. oznakowanie terenu budowy i zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych,
4. roboty dotyczące wykonania prac porządkowych po robotach,
5. mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni na powierzchni 765,0m2 , średnia głębokość 25cm z wywozem gruntu na odl. do 5km – wywóz nadmiaru urobku z koryta,
6. wykonanie z mechanicznym zagęszczeniem warstwy odsączającej – grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm na powierzchni 765,0m2,
7. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gruzobetonu – warstwa dolna o gr. po zagęszczeniu 15cm,
8. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5mm - warstwa górna o gr. po zagęszczeniu 8cm na powierzchni 765m2
9. zaklinowanie podbudowy tłuczniowej masą betonu asfaltowego std. II w ilości 60kg/m2,
10. frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na szr. 0,50m na powierzchni 332,0m2,
11. skropienie podbudowy betonowej emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2,
12. ułożenie geosiatki o szer. 1,0m na styku poszerzenia z istniejąca nawierzchnią
13. wykonanie nawierzchni z masy betonu asfaltowego std. II – warstwa ścieralna asfaltowa, gr. po zagęszczeniu 5cm (125kg/m2) na powierzchni ok. 1097,0m2,
14. plantowanie z uzupełnieniem poboczy – grunt z koryta – średnia grubość 8cm
15. oraz wszystkie inne niezauważone i nieujęte w zakresie zamówienia i książce przedmiarów, a niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia roboty.

Zakres robót określa dołączona do siwz książka przedmiarów oraz Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót do tego zadania.
Sporządzenie oferty wymaga obligatoryjnego zapoznania się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie i analizy z ewentualną weryfikacją przygotowanej księgi przedmiarów.
Z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej do tego zadania, wszystkie uzgodnienia dotyczące szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg.
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia do wysokości środków zabezpieczonych na te zadania w budżecie gminy na rok 2009r.

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, dla zadania II - Przebudowa odcinka drogi gminnej Brody – Bródki, poniżej skrzyżowania drogi gminnej z drogą powiatową (prowadzącą na Duszniki) w kierunku wsi Bródki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
Zamówienie uzupełniające będzie polegało na wykonaniu tych samych robót z wydłużeniem przebudowywanego odcinka drogi, obejmującego swym zasięgiem także powierzchnię samego skrzyżowania.

Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych, przedmiot zamówienia obejmuje zadanie I i zadnie II razem.
Wspólny słownik zamówień Kod CPV: 45233220 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji : wymagany termin realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia dla zadania I, zadania II do dnia 28.08.2009r.
Termin rozpoczęcia robót – w uzgodnieniu z Zamawiającym.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków :
1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień.
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U.04.173.1807), odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu,
2) i posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień – pełnomocnictw dla osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) dysponują minimum jedną osobą (kierownikiem budowy - robót) posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie budowy dróg (o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) i dysponującym aktualnym potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
2) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonali należycie minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
3) wykażą się niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami i przedstawią formę władania nimi,
4) wykażą że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia,
5) Z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej do tego zadania i oświadcza, że dla przedmiotowych zadań, Wykonawcy przystępujący do postępowania są zobowiązani do obligatoryjnego zapoznaniem się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie i zweryfikowania dołączonych przedmiarów robót do wykonania, a także do uzyskania wszystkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty, co potwierdzą w stosownym oświadczeniu.
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) posiadają i przedstawią aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł od jednego zdarzenia.
3) udzielą zamawiającemu zgody na wydłużony okres płatności dla poszczególnych zadań w fakturach częściowych za zadanie do 30 dni po pozytywnym dokonaniu odbioru końcowego robót.
4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i załączą dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/niespełna i będzie polegała na formalnym sprawdzeniu czy w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków.

VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena ryczałtowa brutto kompletnego wykonania wszystkich zadań razem - zadanie I + zadnie II - waga 100% znaczenia.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 5 – sekretariat, do dnia 29.06. 2009r. do godz. 9:00.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zamawiający otworzy koperty w swojej siedzibie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, sala narad, w dniu 29. 06. 2009r. o godz. 9:15
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
 
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, Nr poz. 181482 - 2009 dnia 05-06-2009r, (data ogł. w BZP).
 

Burmistrz
Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

RG/J/3410/PD-05/02/09
Lwówek, 2009-07-08
 
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
 
 
Zamawiający :
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych w przedmiocie zamówienia na: wykonanie remontowych robót drogowych w podziale na zadania;
zadanie I : Przebudowa ulicy Gimnazjalnej w mieście Lwówek,
zadanie II : Przebudowa odcinka drogi gminnej Brody – Bródki,
wybrał do realizacji zamówienia ofertę najkorzystniejszą tj. ofertę z najniższą ceną, którą złożyła firma :

Roboty Ziemne i Melioracyjne Ryszard Dowhan, Ul. Bukowska 38
62-070 Dopiewo
Z ceną ofertową brutto : 249.003,07zł
 
W przedmiotowym postępowaniu swoje oferty złożyły jeszcze firmy :
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych S.A. Ul. Poznańska 42,
64-300 Nowy Tomyśl
Z ceną ofertową brutto : 268.783,08 zł
 
 
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 
 




 
« powrót do poprzedniej strony