ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-01-28 14:03:05 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

RG/J/3410/DS-01/08
Lwówek, 2008-01-24
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę fabrycznie nowego
9-cio osobowego minibusu przystosowanego i przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych.
 
 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamówienie dofinansowane z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych „PERON”.
 
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek;
strona internetowa : www.lwowek.com.pl ,
adres poczty : email:
Godziny urzędowania : pon. - 8.00 - 16.00, wt.-pt. - 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.lwowek.com.pl w zakładce przetargi.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ w wersji papierowej można uzyskać nieodpłatnie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64 -310 Lwówek, pokój nr 10, w godzinach urzędowania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego minibusu przystosowanego i przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie ze specyfikacja techniczną – załącznikiem nr 1 do SIWZ
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych
Kod CPV: 34 11 50 00 – Pojazdy napędzane silnikiem Diesla
               34 11 60 00 – Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia: pożądany termin wykonania zamówienia do dnia 31.03.2008r.
W sytuacji, gdy spełnienie pożądanego terminu realizacji zadania stanie się niemożliwe do spełnienia z przyczyn technicznych przez wykonawcę, wykonawca sam określi termin realizacji zamówienia, lecz nie dłuższy niż 2 (dwa) miesiące od pożądanego terminu realizacji zadania wyznaczonego przez zamawiającego
Zamawiający z uwagi na podjęte wcześniej zobowiązania z instytucją dofinansowującą zakup przedmiotowego pojazdu, zobowiązuje Wykonawcę do wystawienia pro – faktury do dnia 07.04.2008r. za przedmiot zamówienia.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, oraz informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków :
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień.
 
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U.04.173.1807), odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu,
2) posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień – pełnomocnictw dla osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
i przedstawią; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej nią 6 miesięcy przed upływem terminu składania
3) przedstawią oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2
i spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 164, poz.1163 z późn. zm.)
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi zostać złożony przez każdego wykonawcę.
2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
 
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
- w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie minimum trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, wykaz sporządzony przez wykonawcę z podaniem wartości zamówień, dat wykonania, nazwy i adresu oraz tel. zamawiającego dla, którego wykonawca wykonał zamówienie, z dołączonym potwierdzeniem należytego wykonania zamówienia - referencje) – załącznik nr 3,
- wypełnią, podpiszą i przedstawią druk Oferta - załącznik nr 4,
- parafują projekt umowy i załączą go do swojej oferty - załącznik nr 5.
- przedstawią homologację pojazdu 9-cio osobowego i homologację pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu .
4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
załączą oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu i załączą dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego
spełnia/niespełna i będzie polegała na formalnym sprawdzeniu czy w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków. Z treści dostarczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca ww warunki spełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena brutto wykonania zadania (najniższa kompletna cena dostawy przedmiotu zamówienia) - waga 100% znaczenia.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 5 – sekretariat, do dnia 12. 02. 2008r. do godz. 10:00.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zamawiający otworzy koperty w swojej siedzibie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 15 – sala narad, w dniu 12. 02. 2008r. o godz. 10:15
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od dnia ostatecznego terminu złożenia oferty.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr poz. ………….. dnia …………………….. (data ogłoszenia w BZP).
 
Burmistrz
Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

RG/J/3410/DS-01/08
Lwówek, 2008-02-14
 
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
 
Zamawiający :
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych w przedmiocie zamówienia :
dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego minibusu przystosowanego i przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, zamówienie dofinansowane z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych „PFRON”
 
wybrał do realizacji zamówienia ofertę najkorzystniejszą tj. ofertę nr 2 z najniższą ceną, którą złożyła firma :
AUTO – SERWIS Antoninek Sp. z o.o.
Ul. Warszawska 367
61- 057 Poznań
wybierając dostawę minibusu za cenę 114.499,14zł model; Renault Trafic 2,0 dCi 2,9t, wersja Pack Clim L2H1.
 
W przedmiotowym postępowaniu swoje oferty złożyły także firmy :
1. ZIMNY Autoryzowany Dealer Volkswagena
Ul. Wojska Polskiego 102, 97-300 Piotrków Trybunalski
z ceną ofertową brutto : 122.800,00zł model; VW T5 Shuttle/Caravelle 1,9TDI
3. BESMAREX EXPORT IMPORT Elżbieta i Marian Biesiada Sp. j.
Autoryzowany Dealer Volkswagena Ul. Wolności 41 41-800 Zabrze
z ceną ofertową brutto : 135.664,00zł model; VW T5 Transporter/Caravelle 1,9TDI
4. KROTOSKI – CICHY Sp. j.
ul. Skórzewska 8, 62 – 081 Wysogotowo
z ceną ofertową brutto : 124.208,00zł model; VW T5 Transporter Caravelle Trendline 1,9TDI
 
 
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".

 


Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz
 
 
 


« powrót do poprzedniej strony