ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-01-03 08:50:58 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

BURMISTRZ MIASTA I GMINY LWÓWEK
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy:
 
Podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych.
 

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe pierwszego stopnia (licencjackie), kierunek: administracja,
b) doświadczenie zawodowe: minimum 0,5 roku (dopuszcza się staż zawodowy lub praktykę zawodową).
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i podstawowych aplikacji,
b) ogólna znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej,
c) umiejętność współpracy, komunikatywność.
3. Preferencje:
a) znajomość przepisów związanych z ewidencją ludności i meldunkami,
b) pozwolenie na prowadzenie pojazdów samochodowych – prawo jazdy,
c) osoby mieszkające na terenie miasta i gminy Lwówek.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji ludności, wydawania decyzji w sprawie zameldowania i wymeldowania, prowadzenie rejestru wyborców i jego bieżąca aktualizacja, przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów tożsamości, prowadzenie archiwum zakładowego,
b) współdziałanie z innymi jednostkami i organizacjami w zakresie w/w zadań.
5. Wymagane dokumenty:
a) wypełniony kwestionariusz osobowy,
b) życiorys (CV),
c) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
d) świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia lub odbyty staż zawodowy / praktykę zawodową,
e) list motywacyjny.
 

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Lwówek – w sekretariacie lub przesłać pocztą na adres: ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych, w terminie do dnia 22 stycznia 2008 r.”
    Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych nadesłanych drogą elektroniczną.
    Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.bip.lwowek.com.pl) oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie.
    Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póżn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
 
    Szczegółowych informacji udziela Sekretarz Gminy – tel. 0614414024.

Akapit nr - brak tytułu

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

na wolne stanowisko pracy:
Podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
(nazwa stanowiska pracy)
 
 
Informujemy, że w wyniku wstępnej weryfikacji na w/w stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci, spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
 
Lp.Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1.Joanna Zofia Łuczak Pakosław
2.Agnieszka Kaczmarek Lwówek
3.Małgorzata Kośmider Lwówek
 
 

Sekretarz Gminy

-/ Maciej Piechowiak /-


Lwówek, dnia 24 stycznia 2008 r.
 
 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
 
 

Podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
(nazwa stanowiska pracy)
 
 
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko,

została wybrana Pani Joanna Zofia Łuczak zamieszkała Pakosław.
 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
    W wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, na podstawie posiadanego doświadczenia zawodowego i wykształcenia stwierdza się, że umiejętności, doświadczenie i wiedza kandydata są spójne z wymogami niezbędnymi do realizacji zadań na stanowisku pracy „podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych”.
 

2008-02-01, Rafał Mroczkiewicz
 
 



 
« powrót do poprzedniej strony