ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Lwówek: Podinspektor ds. księgowości, (pełen etat)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-04-12 14:46:51 przez Robert Pędziwiatr

Akapit nr - brak tytułu

Lista kandydatów
Spełniających wymagania niezbędne i dodatkowe
 
na wolne stanowisko pracy:
Podinspektor ds. księgowości.
(nazwa stanowiska pracy)
 
 
 
Informujemy, że w wyniku wstępnej weryfikacji na w/w stanowisko pracy, do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wszystkie wymagania niezbędne oraz wszystkie wymagania dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze:
 
Lp.
Imię i nazwisko
Miejsce zamieszkania
1.
Agnieszka Giel
Lwówek
 
 
 
 
 
 
Sekretarz gminy
 
/-/ Maciej Piechowiak
 
 
Lwówek, dnia 26 kwietnia 2017 r.
________________________________________________________________________________________________________________________________
 
 
 
 
Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Lwówek:
Podinspektor ds. księgowości
(pełen etat)
 
1.   Wymagania niezbędne:
1)   Kandydat jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 902).
2)   Posiada wykształcenie przynajmniej wyższe Io (licencjat) lub średnie z co najmniej 4 letnim stażem pracy na stanowisku urzędniczym w administracji publicznej.
3)   Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
4)   Posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
5)   Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wymagane złożenie oświadczenia o niekaralności).
6)   Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
7)   Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
2.   Wymagania dodatkowe:
      Kandydat posiada umiejętność obsługi komputera, w szczególności programów z pakietu OFFICE (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, podstawowe programy graficzne). Zna program LEX Samorząd Terytorialny Wolters Kluwer, korzysta z przeglądarek Internetowych, biegle obsługuje program „FKB+” w zakresie ewidencji podatku VAT. Posiada znajomość ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, Ordynacji podatkowej, o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o funduszu sołeckim, o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego. Kandydat posiada prawo jazdy kategorii B oraz co najmniej roczny staż pracy na stanowisku urzędniczym.
3.   Preferencje:
Kandydat jest samodzielny, operatywny, rzetelny, komunikatywny, stanowczy. Potrafi współpracować w zespole. Posiada doświadczenie w pracy na stanowiskach wymagających bezpośredniego kontaktu z interesantem. Dba o przestrzeganie obowiązujących terminów.
4.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
do obowiązków pracownika na w/w stanowisku będzie należało w szczególności: prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem i prowadzeniem funduszu sołeckiego, konkursów ofert związanych z działalnością pożytku publicznego i wolontariatu oraz rozliczanie podatku VAT Gminy Lwówek i sporządzanie JPK w zakresie VAT.
5.   Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca wykonywana będzie w Lwówku, w budynku przy ul. Ratuszowej 2, w biurze usytuowanym na I piętrze. Pracownik zatrudniony będzie w wymiarze pełnego etatu, w przeciętnym pięciodniowym tygodniu pracy. W pracy wykorzystywane będą urządzenia i narzędzia teleinformatyczne, w szczególności programy komputerowe: „FKB+”, LEX Samorząd Terytorialny oraz programy z pakietu Microsoft Office. Praca wymagała będzie częstych kontaktów z klientem. Przewidywane wynagrodzenie około 2500 zł brutto/miesiąc
6.   Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w marcu 2017 r. wynosi mniej niż 6 %.
7.   Wymagane dokumenty:
  1. wypełniony kwestionariusz osobowy,
  2. życiorys (CV),
  3. dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
  4. świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia,
  5. list motywacyjny,
  6. oświadczenie o niekaralności.
            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. księgowości w terminie do dnia 24 kwietnia 2017 r.
            Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych nadesłanych drogą elektroniczną.
            Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
            Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.bip.lwowek.com.pl) oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie.
            Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 902).
 
Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek
/-/ Piotr Długosz
« powrót do poprzedniej strony