ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi rozstrzygnięte - archiwalne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontowych robót drogowych pn.; Modernizacja odcinka ulicy Pniewskiej

Informacja ogłoszona dnia 2009-06-25 10:45:10 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

RG/J/3410/MDP-06/09
Lwówek dn. 25.06.2009r.
 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontowych robót drogowych pn.; Modernizacja odcinka ulicy Pniewskiej łączącej drogę krajową nr 92 z drogą powiatową nr 2709P w miejscowości Lwówek.
Zadanie współfinansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.
 
Działając na podstawie art. 40 Prawa zamówień publicznych Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, tel./fax. 0-61 44 14024, www.lwowek.com.pl, , Godziny urzędowania : pon. - 8.00 - 16.00, wt.-pt. - 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych (Pzp), na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 i Nr 170 poz. 1217 oraz Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058).
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.lwowek.com.pl w zakładce przetargi, lub do otrzymania bezpłatnie na nośniku elektronicznym CD w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 10 w godzinach urzędowania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Roboty w poszczególnych zadaniach będą wykonywane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 Nr 156, poz 1118 ze zm).
 
A. Opis przedmiotu zamówienia :
wykonanie remontowych robót drogowych polegających na modernizacji odcinka ulicy Pniewskiej łączącej drogę krajową nr 92 z drogą powiatową nr 2709P w miejscowości Lwówek na długości 1,084km (droga gminna, klasa drogi L, kategoria ruchu KR3).
 
Zakres robot podstawowych:
1) wykonanie dywanika z masy bitumicznej – nawierzchni jezdni ulicy Pniewskiej na powierzchni 7652m2, uwaga; w obecnym czasie Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wykonuje zjazd z drogi krajowej nr 92 w ulicę Pniewską i w części od wjazdu układa nowa nawierzchnię asfaltową, o ten odcinek należy skorygować długość modernizowanego odcinka ulicy Pniewskiej,
2) wykonanie nawierzchni parkingu przy cmentarzu z płyt ażurowych typu MEBA z wypełnieniem grubym żwirem, na podbudowie gruzobetonowej z ułożeniem oporników betonowych oraz ułożenie chodników z kostki betonowej typu BEHATON gr. 6cm, kol. szary na pow. 311,0m2, z ułożeniem krawężników betonowych na ławie z oporem,
3) wykonanie nawierzchni z masy betonu asfaltowego – dojazd do ulicy Sadowej na podbudowie z tłucznia kamiennego i warstwy odsączającej z piasku z obramowaniem dojazdu krawężnikami betonowymi na ławie z oporem,
4) wykonanie robót ziemnych z odwozem nadmiaru gruntu na odl. do 5km,
5) wykonanie oznakowań poziomych i pionowych i urządzeń zabezpieczających.

Zakres robót dodatkowych
1) wymiana krawężników betonowych na ławie z oporem na długości 228mb, prawa strona ulicy od miasta w kierunku cmentarza,
2) wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej z rur betonowych o śr. 300mm na odcinku 224mb z wykonaniem 7szt studzienek ściekowych o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu, oraz wykonaniem przykanalików z rur PCV o śr. 160mm łączonych na wcisk na długości 28mb,
3) wykonanie zatoki postojowej z kostki betonowej typu BEHATON o gr. 8cm na pow. 156,0m2 na podbudowie betonowej gr. 20cm z betonu B-10, wraz z nawierzchnią chodnika z kostki betonowej typu BEHATON gr. 6cm, na podsypce piaskowej na pow. 148,0m2,

Zakresy robót określają dołączone do siwz książki przedmiarów dla poszczególnych części w zakresie robót podstawowych i dodatkowych modernizacji ulicy Pniewskiej oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (stwior) do tego zadania, a także dokumentacja do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w skład której wchodzi opis techniczny do zadania, mapa – szkic sytuacyjny modernizowanego odcinka ulicy Pniewskiej, oraz rysunki obrazujące przekroje poprzeczne drogi.

Sporządzenie oferty wymaga obligatoryjnego zapoznania się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie i ewentualną korektę dołączonych przedmiarów z uwzględnieniem wszystkich innych robót możliwych do wykonania przy przedmiotowej modernizacji ulicy (a w tym przewidzieć ewentualne frezowania nawierzchni i remonty cząstkowe i inne, odnieść projektowaną modernizację odcinka ulicy do istniejących rzędnych nawierzchni jezdni i pasa drogi).

Z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej do tego zadania, wszystkie uzgodnienia dotyczące ewentualnych szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w tym zadaniu lub rezygnacji z części elementów w zakresie robót podstawowych i robót dodatkowych do wysokości środków zabezpieczonych na te zadanie w budżecie gminy na rok 2009r.
Roboty inne i prace towarzyszące przedmiotowi zamówienia:
1) Obsługa geodezyjna robót drogowych,
2) Organizacja ruchu na czas budowy.
3) Zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych, montaż elementów zabezpieczających i informacyjnych. Na czas prowadzenia robót ustawić odpowiednie znaki ostrzegawcze oraz zapewnić właściwe zabezpieczenie i oświetlenie wykopów, po zakończeniu robót teren uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego
4) Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń i innych podczas wykonywania robót, wyrządzonych szkód oraz doprowadzenie do stanu wymaganego przez administratora przeszkód w istniejącym pasie drogowym (np. uzbrojenie podziemne jak sieć wodociągowa, kable telefoniczne, kable energetyczne, drzewa).
5) Przy wykonywaniu robót w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych wykopy należy wykonać ręcznie, w celu dokładnej ich lokalizacji oraz dokonać właściwego zabezpieczenia odkrytego uzbrojenia. Nie wyklucza się istnienia w terenie innego uzbrojenia podziemnego nie naniesionego na dostarczonej mapie.
6) Przed przystąpieniem do robót należy zawiadomić zainteresowane instytucje i użytkowników, oraz gestorów sieci uzbrojenia znajdującego się w rejonie wykonywania robót modernizacyjnych i remontowych, o zamierzonym terminie ich rozpoczęcia.

Wspólny słownik zamówień Kod CPV: 45233220 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w tym zadaniu.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji :
- wymagany termin realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia do dnia 16 października 2009r.
- termin rozpoczęcia robót – w uzgodnieniu z Zamawiającym.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków :
1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień.
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U.04.173.1807), odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu,
2) i posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień – pełnomocnictw dla osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) dysponują osobą (kierownikiem budowy - robót) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie budowy dróg (o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) i dysponującym aktualnym potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
2) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonali należycie minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
3) wykażą się niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami i przedstawią formę władania nimi,
4) wykażą że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia,
5) z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej do tego zadania i oświadcza, że dla tego zadania, Wykonawcy przystępujący do postępowania są zobowiązani do obligatoryjnego zapoznaniem się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie i do uzyskania wszystkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty, co potwierdzą w stosownym oświadczeniu.

3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) posiadają i przedstawią aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł od jednego zdarzenia.
2) udzielą zamawiającemu zgody na wydłużony okres płatności dla poszczególnych zadań w fakturach częściowych za zadanie do 30 dni po pozytywnym dokonaniu odbioru końcowego robót i przyjmą oświadczenie zamawiającego, że nie udziela on zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i załączą dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/niespełna i będzie polegała na formalnym sprawdzeniu czy w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków.

VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena kosztorysowa brutto kompletnego wykonania zadania - waga 100% znaczenia.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 5 – sekretariat, do dnia 16.07. 2009r. do godz. 9:00.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zamawiający otworzy koperty w swojej siedzibie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, sala narad, w dniu 16.07. 2009r. o godz. 9:15
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
 
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, Nr poz. 208704 - 2009 dnia 25-06-2009r, (data ogł. w BZP).
 

Burmistrz
Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

RG/J/3410/MDP-06/09
Lwówek, 2009-07-23
 

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
 

Zamawiający :
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych w przedmiocie zamówienia na: wykonanie remontowych robót drogowych pn.;
Modernizacja odcinka ulicy Pniewskiej łączącej drogę krajową nr 92 z drogą powiatową nr 2709P w miejscowości Lwówek.
Zadanie współfinansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011,
dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty tj. oferty z najniższą ceną, którą złożyła firma :

Oferta nr 2 - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych S.A.
Ul. Poznańska 42,
64-300 Nowy Tomyśl
z ceną ofertową brutto : 807.612,35zł

W niniejszym postępowaniu zostały złożone także oferty:

Oferta nr 1 - Roboty Ziemne i Melioracyjne Ryszard Dowhan,
Ul. Bukowska 38
62-070 Dopiewo
z ceną ofertową brutto 824.613,09zł

oraz,

Oferta nr 3 - DOGOPAL Zakład Robót Drogowych, Andrzej Szeszuła
Ul. Przemysłowa 2,
64-330 Opalenica
z ceną ofertową brutto 971.352,27zł
 

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
 
Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz
 
 
 


Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto i Gmina Lwówek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Pędziwiatr
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Pędziwiatr
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-25 10:45:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-25 10:45:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-25 10:45:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4340 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony