ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi rozstrzygnięte - archiwalne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na wykonywanie usługi dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2008/2009, nr sprawy : RG/J/3410/D-10/08

Informacja ogłoszona dnia 2008-07-28 10:59:54 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

RG/J/3410/D -10/08
Lwówek, 2008-07-21
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
na wykonywanie usługi dowozu i odwozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2008/2009, nr sprawy : RG/J/3410/D-10/08
 

I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek, Ratuszowa 2 , 64-310 Lwówek, www.lwowek.com.pl , email:
Godziny urzędowania : pon. - 8.00 - 16.00, wt.-pt. - 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego art. 40, o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych – Pzp (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655).
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami zamieszczona zostaje na stronie internetowej: www.bip.lwowek.com.pl w zakładce przetargi lub do otrzymania bezpłatnie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 10 w godzinach urzędowania.
IV. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Dowóz i odwóz autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych, a także na indywidualne zamówienie do placówek leczniczych, obiektów sportowych, na zawody sportowe, rekreacyjne i inne, na terenie gminy Lwówek, po drogach o nawierzchniach gruntowych i nawierzchniach asfaltowych, oraz poza teren gminy Lwówek w roku szkolnym 2008/2009.
Zakres zamówienia określają harmonogramy (sporządzone w oparciu o rok 2007/2008) dowozów i odwozów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2008/2009 (dowozy stałe) - załączniki do projektu umowy nr 1; nr 2; nr 3, do poszczególnych zadań, harmonogramy te są orientacyjne, ostateczne zostaną podane po organizacji nowego roku szkolnego do dnia 12.09.2008r.
W harmonogramach przywozów i odwozów (zał. nr 1, nr 2, nr 3) zamawiający podaje orientacyjną ilość przystanków, konkretna ilość przystanków zostanie podana ostatecznie po organizacji nowego roku szkolnego 2008/2009 do dnia 12.09.2008r.
Zamawiający gwarantuje pokrycie kosztów „dowozów” stałych, wyszczególnionych w harmonogramach, pozostałe, inne dowozy są płatne na indywidualne zamówienie poszczególnych placówek oświatowych z terenu gminy Lwówek.
Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych obejmujących swym zakresem jedną lub więcej tras wyszczególnionych w harmonogramach dowozów: trasy z załącznika nr1, trasy z załącznika nr2, trasy z załącznika nr 3.
Zamawiający ze swej strony zapewnia opiekę nad dowożonymi dziećmi podczas transportu – dowozy stałe.
Kod CPV - 60112200-8 usługi autobusowego transportu publicznego.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Wymagany termin wykonania zamówienia - usług:
od dnia 01.09.2008r. do dnia 19.06.2009r. (rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego).
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wyjaśnienia do poszczególnych punktów spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień.
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U.04.173.1807), odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu i przedstawią aktualny dokument rejestracji, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
2) posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień – pełnomocnictw dla osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
3) posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, na podstawie ustawy z dn. 06.09.2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001r. Nr 125, poz. 1371ze zm.)
2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali należycie chociaż trzy zamówienia - usługi transportowe osób, odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia,
2) wykażą się posiadaniem sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia - (wykaz autobusów z określeniem marki i typu, roku produkcji i formy władania, wraz z dokumentem potwierdzającym stan techniczny pojazdu - dopuszczenie pojazdu do ruchu oraz dowodem obowiązkowego ubezpieczenia OC pojazdu).
3) wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia,
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
posiadają i przedstawią aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków dla kierowcy i pasażerów pojazdu w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i załączą dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5. Inne warunki stawiane Wykonawcy określone przez Zamawiającego:
1. Zaakceptują wymogi podane w SIWZ do tego zadania.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
4. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom; Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie jakie części zamówienia, zamierza powierzyć podwykonawcą, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie oświadczenia przewidywane zatrudnienie podwykonawców, z wyszczególnieniem ich danych adresowych. 5. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do obligatoryjnego zapoznaniem się z terenem, w którym będą wykonywane zadania, jakością i ilością dróg po których mają się odbywać przewozy, a także z ilością i miejscami przystanków.Wykonawca winien przejechać wybrana trasą (lub trasami) z harmonogramu dowozów i odwozów i uzyskać wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wyliczenia jej ceny, co potwierdzi w stosownym oświadczeniu. Zamawiający na wyraźną prośbę Wykonawcy oddeleguje pracownika zajmującego się organizacją dowozów i odwozów szkolnych, który wskaże wybraną trasę (lub trasy) i udzieli wszystkich informacji co do jakości dróg i ilości przystanków występujących na poszczególnych trasach wchodzących w skład zakresu poszczególnych zadań.
6. Udzielenia akceptacji wzoru (projektu) umowy, przez parafowanie wszystkich stron.
7. Wymagania organizacyjne: Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu wykonanie usługi pierwszej jakości (stan techniczny pojazdu i kwalifikacje kierowcy), a w przypadku awarii pojazdu przeznaczonego do wykonywania zadania, obowiązkowo i bezwzględnie zorganizuje na swój koszt przewóz zastępczy, na trasie dowozu z uprawnionym kierowcą, na czas zaistniałej awarii nie powodując kolizji w ustalonych dowozach, w standardzie nie gorszym niż przeznaczony do wykonywania zamówienia.
8. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca udziela Zamawiającemu na transport podstawowy przeznaczony do realizacji zadań oraz na transport zastępczy gwarancji jakości (stan techniczny pojazdu i kwalifikacje kierowcy).
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu
A. Oświadczenie Wykonawcy
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4.
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Przedstawią dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Przedstawią, że posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, na podstawie ustawy z dn. 06.09.2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001r. Nr 125, poz. 1371ze zm.)
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz należycie wykonanych usług w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, chociaż trzy zamówienia - usługi transportowe osób, odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia,
Wykaz sporządzony przez Wykonawcę z podaniem wartości zamówień, dat wykonania, nazwy i adresu oraz tel. zamawiającego dla, którego Wykonawca wykonał zamówienie, z dołączonym potwierdzeniem należytego wykonania zamówienia - referencje), którego wzór stanowi załącznik nr 5.
C.2) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca, wzór stanowi załącznik nr 6, wraz z dokumentem potwierdzającym stan techniczny pojazdu - dopuszczenie pojazdu do ruchu oraz dowodem obowiązkowego ubezpieczenia OC pojazdu).
C.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wzór stanowi załącznik nr 7, wraz z dokumentami stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Odn. C.3) Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień – kserokopia uprawnień (prawo jazdy) do prowadzenia pojazdów autobusowych o odpowiedniej kategorii dla osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia.
D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
D.1) Przedstawią aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków dla kierowcy i pasażerów pojazdu w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
E. Inne warunki stawiane Wykonawcy określone przez Zamawiającego:
E.1) Akceptują wymogi podane w SIWZ do tego zadania i nie wnoszą do nich żadnych zastrzeżeń,
E.2) Zapoznali się z terenem, w którym będą wykonywane zadania, jakością i ilością dróg po których mają się odbywać przewozy, a także z ilością i miejscami przystanków,
E.3) Przejechali wybraną trasę (trasy) z harmonogramów dowozów i odwozów i uzyskali wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wyliczenia jej ceny,
E.4) Udzielają akceptacji wzoru (projektu) umowy, przez parafowanie wszystkich stron, co zaakceptują w stosownym oświadczeniu,
E.5) Wymagania organizacyjne: Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu wykonanie usługi pierwszej jakości (stan techniczny pojazdu i kwalifikacje kierowcy), a w przypadku awarii pojazdu przeznaczonego do wykonywania zadania, obowiązkowo i bezwzględnie zorganizuje na swój koszt przewóz zastępczy, na trasie dowozu z uprawnionym kierowcą, na czas zaistniałej awarii nie powodując kolizji w ustalonych dowozach, w standardzie nie gorszym niż przeznaczony do wykonywania zamówienia.
E.6) Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca udziela Zamawiającemu na transport podstawowy przeznaczony do realizacji zadań oraz na transport zastępczy gwarancji jakości (stan techniczny pojazdu i kwalifikacje kierowcy).
E.7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
 
Oświadczenie Wykonawcy o przyjęciu innych warunków określonych przez Zamawiającego – załącznik nr 8.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Nazwa kryterium :
Cena ryczałtowa brutto za 1km wykonania usługi dowozu - waga 100% znaczenia dla każdej części zamówienia oddzielnie; oddzielnie do poszczególnych harmonogramów dowozów-nr1,nr2,nr 3.
(cena ryczałtowa brutto, uwzględniająca dojazd na miejsce rozpoczęcia przejazdu i powrotu do miejsca garażowania, koszt wykonania usługi wg stawki za 1km dowozu, bez względu na ilość przystanków oraz jakość i charakter drogi)
X. Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego, Urząd Miasta i Gminy Lwówek, Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 5 - sekretariat do dnia 2008-08-07 do godz. 9:00
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego, Urząd Miasta i Gminy Lwówek Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 15 – sala narad dnia 2008-08-07 do godz. 9:30
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 15 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, Nr poz. 169031-2008 dnia 22. 07. 2008r, (data ogł. w BZP).
 
 

Burmistrz
Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz

Zamawiający : Gmina Lwówek OGŁASZA O ROZSTRZYGNIĘCIU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Zamawiający : Gmina Lwówek
O G Ł A S Z A    O    R O Z S T R Z Y G N I Ę C I U
P R Z E T A R G U     N I E O G R A N I C Z O N E G O
 
 
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający – Gmina Lwówek reprezentowana przez:
Burmistrza Miasta i Gminy w Lwówku informuje, że w prowadzonym postępowaniu o zamówienie publiczne na wybór Wykonawcy na:
Dowóz i odwóz autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych, na terenie gminy Lwówek, po drogach o utwardzonych nawierzchniach gruntowych i asfaltowych, oraz poza teren gminy Lwówek w roku szkolnym 2008/2009, w przetargu nieograniczonym nr RG/J/3410/D-10/08, na podstawie kryteriów przedstawionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do tego zadania dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert w zadaniach częściowych, wybierając oferty z najniższą ceną za 1km „dowozu”:
 
na zadanie pierwsze, określone w załączniku nr 1 najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe
Mirosław Karkowski
Głupocie 29
64-316 Kuślin
z ceną brutto 3,20zł za 1km „dowozu”,
na zadanie drugie, określone w załączniku nr 2 najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Firma usługowo – Transportowa
Ryszard Jabłecki
Oś. ST. Batorego 11/2
64-300 Nowy Tomyśl
z ceną brutto 3,04zł za 1km „dowozu”,
na zadanie trzecie, określone w załączniku nr 3 najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Usługi - Transport "DACHMAR"
Marek Dach
Konin 59
64-310 Lwówek
z ceną brutto 3,18zł za 1km „dowozu”
 

Burmistrz Miasta i Gminy w Lwówku
Rafał Mroczkiewicz
 
 
 
 


Załączniki

  • Załącznik nr 3 (DOC, 53 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | UMOWA - projekt
  • Załącznik nr 4 (DOC, 31.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług
  • Załącznik nr 5 (DOC, 29.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu – autobusów jakie posiada Wykonawca
  • Załącznik nr 6 (DOC, 30.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
  • Załącznik nr 7 (DOC, 29.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | OŚWIADCZENIE
  • Zadanie nr 1 (DOC, 39.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | Trasa : WYMYŚLANKA – KOMOROWO – KOMOROWICE – ZĘBOWO – LINIE
  • Zadanie nr 2 (DOC, 45 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | Trasa : BRÓDKI – BRODY – LWÓWEK – PAKOSŁAW
  • Zadanie nr 3 (DOC, 41 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | Trasa: KONIN – ZGIERZYNKA – POSADOWO – ZĘBOWO – TARNOWIEC
  • SIWZ - Dowozy 2008 (DOC, 132 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
  • Załącznik nr 1 (DOC, 42 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY
  • Załącznik nr 2 (DOC, 29.5 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2010-08-30 10:47:00 | Data wytworzenia informacji: 2010-08-30 | OŚWIADCZENIE

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto i Gmina Lwówek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Robert Pędziwiatr
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-07-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Robert Pędziwiatr
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-07-28 10:46:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-07-28 10:59:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-07-28 10:59:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2778 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony