ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi rozstrzygnięte - archiwalne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie robót budowlanych w podziale na zadania Zadanie I pn.: Przebudowa drogi gminnej Grońsko – Skowronkowo Zadanie II pn.: Remont Komorowo - Komorowice

Informacja ogłoszona dnia 2008-05-29 12:36:24 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

RG/J/3410/DGK-07/08
Lwówek dn. 23.05.2008r.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie robót budowlanych w podziale na zadania;
Zadanie I pn.: Przebudowa drogi gminnej Grońsko – Skowronkowo
Zadanie II pn.: Remont nawierzchni drogi gminnej Komorowo - Komorowice
 
Roboty wykonywane na podstawie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę nr 163/2008 z dn. 19.03.2008r. wydanej przez Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu dla zadania I, oraz na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 poz 2016 ze zm.) dla zadania I i na podstawie decyzji wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr PINB-7356/32/07 z dn. 30.08.2007r., dla zadania II.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, tel./fax. 0-61 44 14024, www.lwowek.com.pl , , Godziny urzędowania : pon. - 8.00 - 16.00, wt.-pt. - 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.lwowek.com.pl w zakładce przetargi lub do otrzymania bezpłatnie w UMiG w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 10 w godzinach urzędowania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 
Zadanie I : Przebudowa drogi gminnej Grońsko – Skowronkowo, etap I.
Projekt budowlany przygotowało Przedsiębiorstwo Usługowe „ADMAR” , ul. Bolesława Prusa 1, 64-200 Wolsztyn.

Zakres przebudowy drogi w zadaniu I określa przedmiar robót dla odcinka od km 0+000 do km 1+012 – załącznik do SIWZ, w skład którego wchodzą niżej wymienione roboty;
1. Roboty przygotowawcze, a w tym pomiarowe roboty geodezyjne odtworzenia trasy drogi i punktów wysokościowych na odcinku 1,012km,
2. Roboty ziemne, mechaniczne wykonywanie wykopów z transportem urobku na odl. do 5km – 1.857,20m3,
3. Ręczne plantowanie skarp wykopów w gr. kat. I – 485,0m3,
4. Wykonanie podbudowy, a w tym wykonanie koryta wraz z mechanicznym profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV – 5.464,10m2
5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – gruzobetonu lub tłucznia stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm (po zagęszczeniu) warstwa dolna – 5.464,10m2,
6. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 2/8mm – warstwa górna – gr. 5cm po zagęszczeniu – krotność x 5 - 5.464,10m2,
7. Wykonanie warstwy odsączającej wraz z zagęszczeniem na całej szerokości koryta o gr. 10cm – 5.464,10m2.
Uwaga : przebudowę drogi gminnej Grońsko – Skowronkowo, etap I należy przedstawić w dwóch wariantach wykonania i ceny (nie mylić z ofertą wariantową):
wariant I – zakładający wykonanie wszystkich robót przewidzianych w przedmiarze robót,
wariant II – bez wykonania warstwy odsączającej (określonej w pkt. 7), decyzję o wykonaniu, bądź niewykonaniu warstwy odsączającej podejmie inspektor nadzoru po wykonaniu wykopów koryta drogi.
Do powyższego zadania została sporządzona Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ST) dla przebudowy drogi gminnej Grońsko - Sowronkowo dołączona do SIWZ .

Zadanie II : Remont nawierzchni drogi gminnej Komorowo – Komorowice, na działkach o nr. ewid. 108/1, 108/2, 148, 192 w obrębie wsi Komorowo, oraz nr ewid. 119 w obrębie wsi Komorowice.

Zakres remontu drogi w zadaniu II przedstawiono na załączonych kopiach map ewidencyjnych i określono w przedmiarze robót dla tego zadania – załącznik do SIWZ, w skład którego wchodzą niżej wymienione roboty;
1. Roboty geodezyjne z wytyczeniem pasa drogi do utwardzenia.
2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV w wykonaniem obustronnego oporu dla podbudowy tłuczniowej na pow.: 1500,0m x 4,50 = 6750,0m2.
3. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – gruzobetonu o frakcji 0/62 – warstwa dolna o gr. po zagęszczeniu 15cm na pow.: 6750,0m2 .
4. Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego o frakcji 2/8mm – warstwa górna gr. 5cm po zagęszczeniu.

Roboty inne i prace towarzyszące do zadania I i zadania II :
1. Organizacja ruchu na czas budowy.
2. Zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych, montaż elementów zabezpieczających i informacyjnych.
3. Przygotowanie organizacyjne przedsięwzięcia pod kątem najmniejszej uciążliwości dla społeczeństwa z pokryciem ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za wyrządzone szkody właścicieli nieruchomości przy których prowadzone będą roboty drogowe.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów b h p. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotowej modernizacji drogi oraz ich parametry jakościowo techniczne muszą odpowiadać parametrom wytyczonym przez Wspólnotę
(Unię Europejską), muszą posiadać atesty lub certyfikaty akceptowalne przez Unię i muszą pochodzić z "Uni", bądź z jednego z krajów stowarzyszonych w ramach "Unii" z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez wykonawcę projektu technicznego w opisie technicznym dokumentacji projektowej.
5. Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń podczas wykonywania robót, wyrządzonych szkód oraz doprowadzenie do stanu wymaganego przez administratora przeszkód w istniejącym pasie drogowym (np. uzbrojenie podziemne jak sieć wodociągowa, kable telefoniczne, kable energetyczne, drzewa).
6. Przy wykonywaniu robót w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych wykopy należy wykonać ręcznie, w celu dokładnej ich lokalizacji oraz dokonać właściwego zabezpieczenia odkrytego uzbrojenia. Nie wyklucza się istnienia w terenie innego uzbrojenia podziemnego nie naniesionego na dostarczonych mapach.
7. Przed przystąpieniem do robót należy zawiadomić zainteresowane instytucje i użytkowników, oraz gestorów sieci uzbrojenie znajduje się w rejonie wykonywania robót modernizacyjnych i remontowych, o zamierzonym terminie ich rozpoczęcia.
8. Na czas prowadzenia robót ustawić odpowiednie znaki ostrzegawcze oraz zapewnić właściwe zabezpieczenie i oświetlenie wykopów, po zakończeniu robót teren uporządkować i przywrócić do
stanu pierwotnego.
 
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych, przedmiot zamówienia obejmuje zadanie I i zadnie II razem.

Wspólny słownik zamówień Kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45233300-2 Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic, ścieżek ruchu pieszego
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Uwaga : przebudowę drogi gminnej Grońsko – Skowronkowo, etap I należy przedstawić w dwóch wariantach wykonania i ceny założonych i przedstawionych w SIWZ.
VI. Termin wykonania zamówienia:
wymagany termin realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia dla zadania I i zadania II do dnia 29 sierpnia 2008r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wyjaśnienia do poszczególnych punktów spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień.
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U.04.173.1807), odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu,
2) i posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień – pełnomocnictw dla osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) dysponują minimum jedną osobą (kierownikiem budowy - robót) posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności budowy dróg (o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) i dysponującym aktualnym potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
2) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonali należycie minimum trzy drogowe roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
3) wykażą się niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami i przedstawią formę władania nimi,
4) wykażą że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia,

3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) posiadają i przedstawią aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00zł od jednego zdarzenia.
4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i załączą dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/niespełna i będzie polegała na formalnym sprawdzeniu czy w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków.
5. Inne warunki stawiane Wykonawcy określone przez Zamawiającego:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia w zadaniu I i zadaniu II do wysokości środków zapisanych w budżecie Gminy na 2008r. na te zadania – oświadczenie Wykonawcy o przyjęciu tego warunku.
2) Wykonawcy przystępujący do postępowania są zobowiązani do obligatoryjnego zapoznaniem się z terenem, w którym będą wykonywane zadania i ewentualnego zweryfikowania dołączonych przedmiarów robót do wykonania, a także do uzyskania wszystkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty i wyliczenia jej ceny, co potwierdzą w stosownym oświadczeniu.
3) Udzielenia akceptacji wzoru (projektu) umowy, przez parafowanie wszystkich stron.
4) Udzielenia Zamawiającemu zgody na wydłużony okres płatności dla poszczególnych zadań, po ich ukończeniu, w fakturach częściowych do 21 dni po wykonaniu wszystkich robót i po pozytywnym dokonaniu odbioru końcowego robót dla zadania I i zadania II – oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody.
5) Zaakceptują oświadczenie Zamawiającego, że nie udziela zaliczek na poczet wykonywania przedmiotu zamówienia – oświadczenie Wykonawcy.
Wszystkie punkty z warunków innych mogą zostać zaakceptowane i przyjęte w formie jednego wspólnego oświadczenia.
Ocena spełnienia innych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia/e metodą warunku granicznego spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena ryczałtowa brutto wykonania kompletnego zadania I + zadnia II - waga 100% znaczenia
X. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 5 – sekretariat, do dnia 20.06. 2008r. do godz. 9:00.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zamawiający otworzy koperty w swojej siedzibie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 15 – sala narad, w dniu 20. 06. 2008r. o godz. 9:15
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
 
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, Nr poz. 113550-2008 dnia 29.05.2008 r, (data ogł. w BZP).
 
 
 
Burmistrz
Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

 
 
RG/J/3410/DGK-07/08
2008-07-14
 
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
 
 
Zamawiający :
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych w przedmiocie zamówienia :

Zadanie I pn.: Przebudowa drogi gminnej Grońsko – Skowronkowo
Zadanie II pn.: Remont nawierzchni drogi gminnej Komorowo - Komorowice

wybrał do realizacji zamówienia ofertę najkorzystniejszą tj. z najniższą ceną, którą złożyła firma :
 
Zakładu Usługowo – Transportowego Marian Gmiąt,
Chmielinko 19, 64-310 Lwówek
z ceną ofertową brutto za kompletne wykonanie wszystkich zadań razem (zadanie I+II) wynoszącą - 311.385,36 zł (zadanie I z wariantem I)
 
 
W przedmiotowym postępowaniu złożyło oferty trzech Wykonawców:
 
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe „SPEC” Remigiusz Nowacki
Błażejewo, ul. St. Mikołajczyka 65/1, 62-035 Kórnik
z ceną ofertową brutto za kompletne wykonanie wszystkich zadań razem (zadanie I+II) wynoszącą - 499.765,06 zł (zadanie I z wariantem I)
 
oraz

Zakład Usługowo Handlowy „BUD HANEX”
Ul. Wojska Polskiego 18, 62-035 Kórnik
z ceną ofertową brutto za kompletne wykonanie wszystkich zadań razem (zadanie I+II) wynoszącą - 542.265,81 zł (zadanie I z wariantem I)
 
 
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
 
Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz
 
 
 


Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto i Gmina Lwówek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zbigniew Jaworowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zbigniew Jaworowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-29 12:22:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-29 12:36:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-05-29 12:36:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2502 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony