ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi rozstrzygnięte - archiwalne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU „Odnowa centrum wsi Pakosław poprzez modernizację placu z miejscem kultu religijnego”.

Informacja ogłoszona dnia 2007-07-24 12:01:15 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

RG/J/3410/OW-08/07
Lwówek, 2007-07-24
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie robót budowlanych p.n.:

„Odnowa centrum wsi Pakosław poprzez modernizację placu z miejscem kultu religijnego”.
Projekt dofinansowany z : „Sektorowego Programu Operacyjnego „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006”.

Roboty wykonywane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 207 poz 2016 ze zm.)

 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek ul. Ratuszowa 2 , 64-310 Lwówek, strona internetowa : www.lwowek.com.pl , adres poczty : email:
Godziny urzędowania : pon. - 8.00 - 16.00, wt.-pt. - 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.lwowek.com.pl w zakładce przetargi, lub do otrzymania bezpłatnie w UMiG w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, w godzinach urzędowania. (istnieje możliwość wykonania poszczególnych kserokopii koncepcji projektowej).
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia pn.: Odnowa centrum wsi Pakosław poprzez modernizację placu z miejscem kultu religijnego w obrębie działki nr ewid. 62, obejmująca wykonanie zmian w wizerunku dominującego urbanistycznie placu wsi z zachowaniem dziedzictwa kulturowego wsi Pakosław, gmina Lwówek.
Opis robót budowlanych z zestawieniem powierzchni:
1. Wykonanie chodników z kostki betonowej typu „Behaton”, deptaki i miejsca parkingowe (2.433,50m2);
- rozebranie chodników z płytek betonowych o wym. 35x35cm z wywiezieniem gruzu,
- korytowanie powierzchni przeznaczonych do utwardzenia 15cm,
- ułożenie krawężników chodnikowych wzdłuż remontowanych ciągów komunikacji pieszej,
- wykonanie podsypki piaskowej gr. 10cm po zagęszczeniu z ustabilizowaniem,
- ułożenie kostki betonowej gr. 8cm typu „Behaton” (z fazą) w kol. szarym o wym. 200x165mm, z ustabilizowaniem,
- zagęszczenie powierzchni ułożonej z kostki warstwą piasku,
2. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu „Starobruk”, plac przy kapliczce, alejki spacerowe (380,00m2);
- korytowanie powierzchni przeznaczonych do utwardzenia 15cm,
- ułożenie krawężników chodnikowych wzdłuż remontowanych ciągów komunikacji pieszej,
- wykonanie podsypki piaskowej gr. 10cm po zagęszczeniu z ustabilizowaniem,
- ułożenie kostki betonowej gr. 8cm typu „Starodruk” w kol. melanżu o wym. 100x100mm, z ustabilizowaniem,
- zagęszczenie powierzchni ułożonej z kostki warstwą piasku,
3. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu „Starobruk”, linie rozdzielające miejsca parkingowe, detal posadzki placu wokół kapliczki (370,00m2);
- korytowanie powierzchni przeznaczonych do utwardzenia 15cm,
- ułożenie krawężników chodnikowych wzdłuż remontowanych ciągów komunikacji pieszej,
- wykonanie podsypki piaskowej gr. 10cm po zagęszczeniu z ustabilizowaniem,
- ułożenie kostki betonowej gr. 8cm typu „Starobruk” w kol. czerwonym o wym. 100x100mm z ustabilizowaniem,
- zagęszczenie powierzchni ułożonej z kostki warstwą piasku,
4. Udrożnienie kanalizacji deszczowej (dł. 230,00mb);
- wymiana uszkodzonych rur kanalizacyjnych,
- oczyszczenie i naprawa studzienek rewizyjnych,
- założenie kratek ściekowych,
- udrożnienie istniejącej kanalizacji poprzez jej przepłukanie,
5. Zagospodarowanie terenu zielenią;
- przekopanie powierzchni przeznaczonej pod zieleń, grunt kat. I-II (1.110,00m2), zagruzowany,
- rozścielenie ziemi urodzajnej na terenie płaskim (133,20m3),
- wykonanie trawników - posianie z nawożeniem w gruncie kat. III (1.110,00m2), trawa parkowa,
- obsadzenie placu krzewami liściastymi formy naturalnej na terenie płaskim (130 szt.) – krzewy ogólnie dostępne, powszechnie stosowane do obsadzania parków i ogrodów miejskich z urozmaiconą fakturą i
kolorytem,
- obsadzenie obrzeży terenu zielonego drzewami liściastymi formy naturalnej na terenie płaskim (74szt. – sadzonki wys. do 2,0mb) - ogólnie dostępne, powszechnie stosowane do obsadzania parków i ogrodów
miejskich z urozmaiconą fakturą i kolorytem
- obsadzenie kwietników roślinami kwiatowymi jednorocznymi lub dwuletnimi (271,00m2), sadzonki ogólnie dostępne, powszechnie stosowane do obsadzania parków i ogrodów miejskich z urozmaiconą fakturą i kolorytem.
6. Dostarczenie wraz z zamontowaniem elementów małej architektury.
- ustawienie 22 szt. ławek parkowych, na nogach z betonu, siedzisko i oparcie drewniane, zabezpieczone przed wpływem czynników atmosferycznych, dł. do 2,00mb
- ustawienie koszy na odpadki 10 szt., kosz metalowy umocowany na słupku zamocowanym w podłożu, zabezpieczony przed wpływem czynników atmosferycznych.
Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia:
1) Zamawiający zapewnia obsługę geodezyjną modernizacji centrum wsi Pakosław, oraz nadzór inwestorski.
2) Wykonawca na czas budowy przeprowadzi organizacje ruchu w obrębie modernizacji placu – centrum wsi, oraz wygrodzi i oznakuje teren budowy, a także zastosuje oznaczenia informacyjno - ostrzegawcze.
3) W obszarze modernizowanego placu będzie się odbywał ruch komunikacji pieszej, ale także ruch pojazdów mieszkańców dojeżdżających do swoich posesji bezpośrednio przylegających do modernizowanego obszaru,
4) W obszarze robót do wykonania istnieją zasuwy wodociągowe, hydrant podziemny, studnie telekomunikacyjne oraz wpusty kanalizacji deszczowej i studzienki rewizyjne, (może istnieć inny osprzęt) których regulację należy uwzględnić w przygotowywanych ofertach.
5) Regulacja kanalizacji deszczowej – odn. do pkt. IV 4. przedmiotu zamówienia winna zapewniać uregulowanie tego systemu infrastruktury przez liniowe rozmieszczenie kratek wpustowych w udrażnianej kanalizacji deszczowej oraz przez wykonanie ścieku przykrawężnikowego w celu prawidłowego odwodnienia ciągu komunikacyjnego z utwardzonej nawierzchni z kostki brukowej.
6) Oferta winna także przewidywać ułożenie krawężników drogowych na ławie betonowej z oporem spełniających rolę odcięcia modernizowanego placu od innych elementów i obszarów graniczących z modernizowanym placem w szczególności ciągów komunikacyjnych na granicy działek nr ewid. 62 i 451/1, z uwzględnieniem wykonania ścieku przykrawężnikowego, zbierającego i odprowadzającego wody opadowe z projektowanych utwardzeń.
7) Oferta winna zawierać uregulowanie nachyleń i spadków na wszystkich powierzchniach projektowanych pod utwardzenie i przewidywać możliwość odprowadzenia wód deszczowych z tych powierzchni.
8) W modernizowanym placu należy uwzględnić także :
- rozbiórkę istniejących chodników i wjazdów z kostki poz-bruk i złożenie ich we wskazanym miejscu przez Zamawiającego w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonej modernizacji (przedmiar robót do wykonania 361,60m2 + 97,02m2 = 458,62m2) – lewa strona od wjazdu drogą asfaltową ze strony Lwówka.
- odn. pkt. IV 1. rozebranie chodników z płytek betonowych o wym. 35x35cm oraz o wym. 50x50cm z wywiezieniem gruzu na odległość do 5km w miejsce wskazane przez Zamawiającego (przedmiar robót do
wykonania 153,00m2 + 20,37m2 = 173,37m2) - prawa strona od wjazdu drogą asfaltową ze strony Lwówka.
- rozbiórkę istniejących powierzchni utwardzonych betonem (przed posesjami prywatnymi) - prawa strona od wjazdu drogą asfaltową ze strony Lwówka.
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni brukowej (kamienie polne) - prawa strona od wjazdu drogą asfaltową ze strony Lwówka z wywiezieniem jak wyżej.
9) w koncepcji architektoniczno - urbanistycznej „Odnowy centrum wsi Pakosław ….” zaprojektowano w pkt.
9.1.2. dołączonego opisu technicznego robót ułożenie nawierzchni z kamiennej kostki brukowej 100x100mm oraz w pkt. 9.1.3. z klinkieru drogowego, Wykonawcy winni ująć tylko kostkę betonową ;
- typu „Starobruk” gr. 8cm kol. melanżu o wym. 100x100mm - plac przy kapliczce (380,00m2),
- typu „Starobruk” gr. 8cm kol. czerwony o wym. 100x100mm – dla linii rozdzielających miejsca parkingowe, i detalu posadzki placu wokół kapliczki (370,00m2)
10) Wykonawca dokona wyceny oferty w oparciu o obowiązujące katalogi nakładów rzeczowych (KNR-y).
11) Wykonawca dokona obligatoryjnej wizji lokalnej na miejscu wykonania przedmiotu zamówienia i dokona ewentualnej weryfikacji przedstawionego przedmiaru robót do wykonania, oraz uwzględni wszystkie inne niezauważone i nieujęte w zakresie przedmiotu zamówienia i książce przedmiarów, a niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia roboty, wskazane przez inspektora nadzoru podczas prowadzenia robót jako niezbędne, a mogące mieć wpływ na oferowaną cenę.
12) Zakres robót określa koncepcja projektowa (w załączeniu mapa w skali 1:1000 z zakresem objętym opracowaniem), dołączony obmiar i przedmiar robót, a także mapa sytuacyjno wysokościowa z naniesionymi rzędnymi w skali 1:500, z zaznaczonym zakresem modernizacji placu.

Z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej do tego zadania, wszystkie uzgodnienia dotyczące szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru.
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
Wspólny słownik zamówień Kod CPV:
45 23 32 22 -1 roboty w zakresie chodników,
45 22 33 00 - 9 parkingi,
77 31 41 00 - 5 usługi w zakresie trawników,
77 31 00 00 - 6 usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
wymagany termin wykonania zamówienia do dnia 15.11.2007r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków :
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień.
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U.04.173.1807), odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu,
2) i posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień – pełnomocnictw dla osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) dysponują minimum jedną osobą (kierownikiem robót) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej (o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) i dysponującą aktualnym potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
2) która w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonała należycie (prowadziła) minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadający dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
3) wykażą się niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami i przedstawią formę władania nimi,
4) wykażą że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia,
5) Z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej do tego zadania i oświadcza, że dla przedmiotowego zadania posiada jedynie koncepcję architektoniczno - urbanistyczną „Odnowy centrum wsi Pakosław ….” w postaci opisowej i graficznej, a także mapę sytuacyjno wysokościową tego terenu z naniesionymi rzędnymi w skali 1:500, Wykonawcy przystępujący do postępowania są zobowiązani do obligatoryjnego zapoznaniem się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie, a także do uzyskania wszystkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty, co potwierdzą w stosownym oświadczeniu.
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) posiadają środki finansowe na sfinansowanie zamówienia w kwocie minimum 400.000,00zł lub zdolność kredytową w kwocie minimum 400.000,00zł, na potwierdzenie czego przedstawią informację z banku w którym posiadają rachunek o wysokości posiadanych środków lub zapewnienie zdolności kredytowej na dzień złożenia ofert,
2) posiadają i przedstawią aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł od jednego zdarzenia.
3) udzielą zamawiającemu zgody na okres płatności jednorazowej faktury końcowej do 30 dni po pozytywnym dokonaniu odbioru końcowego robót.
4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i załączą dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/niespełna i będzie polegała na formalnym sprawdzeniu czy w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena ryczałtowa brutto wykonania kompletnego zadania pn.: „Odnowa centrum wsi Pakosław poprzez modernizację placu z miejscem kultu religijnego” - waga 100% znaczenia
X. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 3 – sekretariat, do dnia 17.08. 2007r. do godz. 9:00.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Zamawiający otworzy koperty w swojej siedzibie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 15 – sala narad, w dniu 17.08. 2007r. o godz. 9:30
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
XVI. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006”, Działanie 2.3 „Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego”.
 
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, Nr poz. 125217 - 2007 dnia 24.07.2007r. (data ogłoszenia w BZP).
 



Burmistrz
Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz

Akapit nr 2 - brak tytułu

RG/J/3410/OW-08/07
Lwówek, 2007-09-07
 
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
 
 
Zamawiający :
Gmina Lwówek reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych w przedmiocie zamówienia :

„Odnowa centrum wsi Pakosław poprzez modernizację placu z miejscem kultu religijnego” wybrał do realizacji zamówienia ofertę najkorzystniejszą tj. ofertę z najniższą ceną, którą złożyła firma :

Usługi Ogólnobudowlane – Wielobranżowe
Piotr Całus
Nowa Boruja 47, 64-306 Boruja Kościelna
Z ceną ofertową brutto : 434.998,34zł
 
W przedmiotowym postępowaniu swoje oferty złożyły jeszcze firmy :
Roboty Budowlane i Drogowe Pan Grzegorz Szałek
Ul. Powstańców Wlkp. 42, 64-310 Lwówek
Z ceną ofertową brutto : 539.041,43zł
 
Wykonawca firmy Roboty Budowlane i Drogowe Pan Grzegorz Szałek został wykluczony z postępowania, a jego oferta została odrzucona z uwagi na nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
 
Burmistrz Miasta i Gminy Lwówek
Rafał Mroczkiewicz

 


Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto i Gmina Lwówek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zbigniew Jaworowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-07-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zbigniew Jaworowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-07-24 11:06:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-07-24 12:01:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-07-24 12:01:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4452 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony