ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminy Lwówek
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Oferty pracy rozstrzygnięte

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

KIEROWNIK MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W LWÓWKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - REFERENT

Informacja ogłoszona dnia 2016-03-10 15:24:34 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 

Informacja o wyniku naboru

 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Akapit nr 2 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE



   Kierownik Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Lwówku ogłasza nabór na wolne  stanowisko : referent

Forma zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat

Zatrudnienie: od 1.04.2016 r.

 

1.    Niezbędne wymagania od kandydatów:
a)   obywatelstwo polskie,
b)   wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o   

       szkolnictwie wyższym,

c)   co najmniej 2 letni staż pracy, preferowany w JST,

c)   brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za  umyślne przestępstwo ścigane z   

      oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,


2.    Wymagania dodatkowe:
a)  znajomość przepisów KPA, z zakresu świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego,

b)  dobra znajomość stosowanych procedur administracyjnych,
b)  dyspozycyjność, komunikatywność,
c)  odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole,
d) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,


 3.     Zadania wykonywane na stanowisku.
a)   udzielanie merytorycznie kompetentnych informacji z zakresu świadczeń rodzinnych

      i świadczenia wychowawczego,
b)   przyjmowanie i kompletowanie wniosków na świadczenia rodzinne i świadczenie

      wychowawcze oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
c)   ustalanie i weryfikowanie uprawnień do świadczeń rodzinnych i świadczenia

      wychowawczego,
d)   prowadzenie postępowania i dokumentacji  w zakresie świadczeń rodzinnych

      i świadczenia wychowawczego,

e)   opracowywanie decyzji administracyjnych w zakresie świadczeń rodzinnych i

      świadczenia wychowawczego zgodnie z obowiązującymi przepisami,

f)   prowadzenie ewidencji osób korzystających ze świadczeń rodzinnych i świadczenia

     wychowawczego,

g)   wystawianie zaświadczeń,

h)   przygotowywanie list wypłat w formie tradycyjnej i elektronicznej,

i)   kompletowanie i przekazywanie dokumentacji do Samorządowego Kolegium

      Odwoławczego, Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej oraz innych organów,

j)   sporządzanie informacji i sprawozdań związanych ze świadczeniami rodzinnymi

      i świadczeniem wychowawczym,
k)   współpraca z innymi instytucjami,


4. Warunki pracy na danym stanowisku:

1.      Miejscem wypełniania obowiązków pracowniczych będzie Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lwówku, ul. Pniewska 56.

2.      Wymiar czasu pracy: 1 etat.

3.      Praca w godzinach od 7:00-15:00.

4.      Wynagrodzenie ustalane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1786 oraz Regulaminu Wynagradzania pracowników Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku.

5.      Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

6.      Kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientami, instytucjami.



 5. Wymagane dokumenty:
a)  CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy
      zawodowej,
b)   list motywacyjny,
c)   kwestionariusz osobowy,
d)   oświadczenie o niekaralności,
e)  oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw

     publicznych,
f)    kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
g)   kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
h)   oświadczenie zawierające klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
      danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
      realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie
      danych osobowych ( Dz. U. 2015 r. poz. 2135  ze zm.) 


6. Sposób i termin składania ofert :

1)      Wszystkie dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach do dnia

                              21 marca  2016 r. do godz. 10.00 

u Kierownika Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku z dopiskiem

                                         „ Oferta na stanowisko referenta”.

2) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,

5) informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Miejsko- Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej i Biuletynie Informacji Publicznej.

 

  7. Inne informacje :

1) wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam

zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy

dla potrzeb przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia

1997 roku o ochronie danych osobowych(t.j. Dz. U. z 2015 , poz.2131 z z późn. zm.),

2) proces naboru przeprowadzi komisja powołana przez Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku.

3) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Ośrodku zostaną dołączone do jego akt osobowych.

4) Dokumenty pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.

5) Telefon kontaktowy: 61/ 44 14 552 – Kierownik MGOPS

 

 

 

 

                                                                      Alicja Zając

                                                     Kierownik Miejsko- Gminnego Ośrodka

                                                            Pomocy Społecznej w Lwówku

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto i Gmina Lwówek
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maciej Piechowiak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
MGOPS
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-10 15:18:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-10 15:24:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-03-22 14:55:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3617 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony